Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 mituri legate de performanta, recompensarea si proactivitatea angajatilor

de Maria Nicutar 13 Sep. 2011 2872
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Foarte multi antreprenori alearga prin mediul business fara sa stie incotro se indreapta, care este calea corecta, cine ii ajuta sa isi gaseasca drumul inapoi spre casa si cine le sta cu adevarat in cale. Angajatorii uita ca sunt in joc alaturi de angajatii lor, uita ca fara ei nu ar exista din start si ca acestia sunt cei care pot aduce afacerile la rangul de afaceri de succes, la rangul de afaceri profitabile.

Iata 3 mituri legate de performanta, recompensarea si proactivitatea angajatilor:

1.    Angajatii nu vor fi niciodata multumiti de salariul lor. Nimic mai fals! Foarte multi antreprenori uita cum a fost sa fii angajat la un moment dat si trec definitiv de cealalta baricada, privindu-si angajatii ca pe mici creaturi avide de bani, care nu se mai satura si tot vor bani. Adevarul este ca angajatii nostri pot cere salarii pe care nu sunt constienti ca le merita in schimbul muncii depuse. Cu toate acestea, in majoritatea cazurilor, angajatii vor cere un sistem de recompensare corect, in oglinda cu restul companiilor de profil, in oglinda cu numarul de ore de munca, in oglinda cu volumul si dificultatea muncii depuse.

2.    Angajatii pot fi recompensati si cu laude atunci cand nu le oferim bonusuri baneasti sau materiale. Va functiona un timp, insa pe riscul angajatorilor! Adevarul este ca o bataie prieteneasca pe spate sau o lauda in fata colectivului de lucru face minuni, insa aceasta tehnica nu poate fi folosita foarte mult timp. La rastimpuri, este cazul sa aruncati in joc si bonusuri tangibile, materiale, de care angajatii dvs se pot folosi, de care familiile lor se pot folosi.

3.    Angajatorii se tem de foarte multe ori si de situatiile in care angajatii pot deveni lipsiti de proactivitate si de performanta atunci cand sunt laudati sau cand sunt promovati. Cu alte cuvinte, angajatii risca sa se complaca in noua situatie benefica si vor rupe din viteza de mers a afacerii catre profit. Adevarul este ca bonusurile, avansarile, lauda si alte metode de a ne recompensa angajatii sunt si au fost intotdeauna folosite ca metode de a-i motiva si, in fapt, si-au dovedit eficienta de-a lungul timpului cu toata forta.

Angajatorii trebuie sa constientizeze, acum mai mult ca oricand, ca sunt in barca cu angajatii lor si cand totul va fi pe cale sa se scufunde, in timpul celor mai grele furtuni, angajatii sunt cei care vor vasli.



Tags: recompensare angajatiproactivitateperformanta angajatiangajatori

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]