Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

50 de branduri fascinante si necesitatea viziunii in afaceri

de
3715 0 07 Sep. 2011
Editorial


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile nu au unde sa mearga fara viziune. Elementele din care sunt compuse afacerile nu detin o congruenta, o sincronizare benefica daca detinatorii afacerilor nu au o viziune in centrul activitatii lor. Viziunea este mai presus de misiune sau de scop, de tel. Viziunea este asemanatoare unei obsesii si este vitala pentru eliberarea drumului de bariere si obstacole in calea antreprenorilor din mediul business.

Iata topul celor mai fascinante branduri in Romania, top realizat de compania Unlock Market pentru publicatia Biz:

1.    Ferrari
2.    Discovery
3.    Facebook
4.    ProTv
5.    Porche
6.    Swatch
7.    Heineken
8.    Murfatlar
9.    Stella Artois
10.    Harley Davidson

Mai urmeaza, in ordinea clasarii :Panasonic, YouTube, Milka, Jack Daniels, Pampers, Yamaha, Sony, Samsung,  L’Oreal, Kinder, Vichi, Puma, MTV, Joe, Duracell, Gerovital, Coca-Cola, Philips, Rom, Levi’s, Adidas, National Geographic, Nokia, Yahoo, Adevarul, Microsoft, Volvo, Zara, Dove, Coccolino, Hochland, Apple,Vodafone, Google, Napolact, Dorna, Nike, Orange, Borsec si Durex.

Toate sunt branduri de care am auzit, pe care le folosim, pe care le respectam si in functie de care ne orientam pe piata produselor ce apartin unor anumite profiluri. Ne atrage longevitatea marcilor, a brandului, a unei afaceri stabile si solide pe piata pe care se dezvolta. Ne atrage imaginea pe care si-o promoveaza, setul de principii la care adera, misiunea in functie de care se misca in aglomeratia de afaceri care parca nu stiu incotro se indreapta si ce au de facut.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii





Adevarul este ca prea putine afaceri merg dincolo de scopurile de scurta durata, imediate si detinatorii lor nu vad linia din spatele imediatului orizont, nu detin o viziune spre care sa se tinda in pasi strategici. Pe aceasta fundatie se cladeste un adevarat imperiu, un brand care reuseste sa fascineze, sa castige inimi de clienti si sa sadeasca o fidelitate extrema in mintile lor.




Tags: brandafaceriafacereantreprenoriviziune afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

50 de branduri fascinante si necesitatea viziunii in afaceri
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016