Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afaceri de succes pentru antreprenori nomazi

de Maria Nicutar 17 Apr. 2012 3527
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Creativitatea in afaceri reprezinta un element pe care nu il mai putem neglija, ignora. Afacerile care nu vor reusi sa incorporeze acest ingrediente sine qua non pentru succes si profitabilitate durabila vor fi, la propriu, maturate din mediul business. Si asta nu fiindca spun eu sau spun expertii, ci fiindca asta decid consumatorii, stapanii nostri care ne dicteaza mersul in afaceri.

Gandul ca depind de consumatori si de tendintele lor, de schimbarile lor de comportament si de modificarile lor de preferinte este unul destul de frustrant pentru multi afaceristi. Astazi se vinde bine produsul acesta, maine apare altul, schimbam strategia, schimbam preturile, schimbam bannerele, aducem alti agenti de vanzari si lucrurile sunt mereu pe fuga. Asa par din afara unei companii si asa sunt si inauntrul ei.

Adevarul este ca multi dintre noi prefera un astfel de mediu de afaceri. Multi nu prefera stagnarea si multi imbratiseaza si chiar cauta noi provocari. Si nu, nu suntem masochisti, suntem doar ... nomazi poate, suntem doar tentati sa ne extindem limitele cu cate putin in fiecare zi.

Si ce este si mai adevarat este ca doar cei gata sa isi intinda limitele vor reusi in acest mediu de afaceri. Nu se mai lasa loc pentru cei lenesi in gandire, pentru cei care mediteaza o luna intreaga pe marginea unei decizii simple, pentru cei care ezita, pentru cei care inlocuiesc precautia cu lipsa abilitatilor de a lua hotarari rapide pe fondul unor tensiuni majore, dar naturale pentru mediul business.

Si sa recunoastem ca cei mai de succes antreprenori de astazi tin pasul cu preferintele consumatorilor tinta. Sunt atenti la informatiile din media, sunt atenti la feedback-ul clientilor si angajatilor, casca bine urechile cand se pune de un brainstorming si pun in practica cele mai viabile solutii. Acestia sunt antreprenorii nomazi, cei care nu stau pe loc niciodata, cei care isi muta cortul rapid si in mod strategic.

Cei care nu vor reusi sa se adapteze schimbarilor rapide, modificarilor aparute in randul audientelor tinta sau in industria din care fac parte vor fi de domeniul trecutului. In mediul de afaceri actual trebuie sa ne miscam in asonanta perfecta cu un ritm care se modifica la fiecare cateva secunde. Este dificil, este greu de trasat o linie clara intre haos si organizare, este greu de tinut in frau o suma de angajati care vin si ei cu preferintele lor, cu abilitatile si limitele care ii caracterizeaza.

Dar, la sfarsitul zilei, succesul se va imparti intre cei care tin pasul cu necesitatile si dorintele celor serviti. Acestia isi vor fi mutat deja cortul pe urmatorul pisc in timp ce invinsii inca nu stiu daca sa scoata tarusii sau nu.


Tags: antreprenoriafaceritendinte consumatori

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]