Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cand clientii ne ignora...

de
1667 0 19 Sep. 2011
Editorial


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cand clientii ne ignora...si cam atat. Nu cred ca se mai merita sa mai continuam o asemenea fraza cu un final atat de deprimant. Clientii ne ignora. O repetam si ne este greu sa o spunem cu glas. Adevarul este ca multi dintre clientii nostri ne ignora. Vina este a noastra, in totalitate, a celor care detinem afaceri si nu stim cui ne adresam sau stim cui ne adresam si totusi ne adresam si altor potentiali clienti doar de dragul de a ne adresa in speranta ca, poate, cine stie, castigam clienti si din alta ograda, mai putin familiara. Ce bine ca ne adresam!

Pierdere de timp! Veritabila, genuina, reala, extrema pierdere de timp, de bani, de nervi. Ne dezamagim singuri, cu mainile noastre, tastand mesaje in newsletter-uri, tastand cifre diferite pentru comenzi de carti postale ce vor fi livrate samd.

Problema adevarata isi are sursa in decizia noastra de a ne face acelasi mesaj cunoscut catre toti potentialii nostri clienti si catre cei deja existenti, clientii activi. Uitam de studii de piata, de analize de marketing, de analize demografice. La ce sunt bune oare? Nu ne trebuie! Haideti sa trimitem newsletter-uri identice la tot poporul si vedem ce iese.

Problema este ca nu mai iese nimic. Nu iese fiindca nu poti sa trimiti acelasi mesaj de promovare, cu acelasi design, cu aceleasi beneficii si avantaje samd, catre Diana care are 3 copii, 45 de ani si vrea cele mai ieftine oferte de produse electrocasnice durabile si catre Mihai care are 18, un BMW si nu se uita in portmoneu cand cumpara un produs pe care si-l doreste.

Diana si Mihai nu au nimic in comun si totusi ne asteptam sa ii lovim pe amundoi cu acelasi mesaj. Ne este teama ca un newsletter customizat ne va aduce firma in pragul falimentului?
Este posibil asa ca haideti sa ne adresam in continuare la fel ca pana acum. Vedem ce iese.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: clientiafacerinewsletter

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cand clientii ne ignora...
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016