Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Ce stii despre clientii tai?

de
3116 0 20 Apr. 2011
Editorial


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Prea multi intreprinzatori se incapataneaza sa puna accentul exclusiv pe produs. Atunci cand ai reusit sa creezi si sa dezvolti un produs foarte bun, risti sa te indragostesti atat de mult de el incat uiti sa te mai intorci si catre destinatar.

Cu spatele la client, ii faci ochi dulci produsului si astepti, ca pe un fapt absolut normal, ca cel putin 20 de pictori sa te eternizeze in ulei. …Un miraj care poate fi fatal!

In realitate, singura sansa pentru a derula o afacere de succes este, pe langa promovarea produsului, punerea accentului pe cunoasterea clientului si pe relatia cu acesta. Produsul poate fi minunat, insa este posibil ca aproape nimeni sa nu aiba nevoie de el. Iara aceasta constituie o premisa evidenta a esecului.

Din contra, orice serviciu si orice produs trebuie gandite ca raspuns la anumite nevoi ale clientului potential. Iar a veni in intampinarea clientului presupune a-l cunoaste, a-l studia, a-l intreba si a-l respecta. Chestia asta cu "respectul" este cat se poate de importanta.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h


Cu cat se va simti mai mult respectat, cu atat mai mare este probabilitatea sa se intoarca si sa mai ceara, acelasi lucru sau altceva. Este calea cea mai sigura catre fidelizare!

In plus, va va recomanda cu convingere prietenilor si cunoscutilor sai. Incetul cu incetul, veti reusi sa obtineti si sa dezvoltati cel mai important element, piatra de temelie a oricarei afaceri: increderea!


Tags: clientifidelizareprodus

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce stii despre clientii tai?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga

de Marian Curelaru
31 Ian 2014
De regula, intr-un astfel de spatiu sunteti obisnuit sa gasiti sfaturi, recomandari sau exemple de bune practici. In acest caz, ar trebui sa cititi...

Fraza care irita clientii cel mai rau? Iata ce sa nu spui niciodata!

de Maria Nicutar
24 Sep 2013
"Aceasta nu este responsabilitatea mea.", noteaza Geoffrey James, pentru INC, ca fiind cele mai urate cuvinte de catre clientii nostri. Evident, am...

Legile de aur pentru a ramane prima alegere pentru clientii tai!

de Maria Nicutar
03 Sep 2013
Clientii de care avem nevoie pentru a ne rotunji cifra de afaceri sunt, adesea, greu de identificat. Si daca i-am descoperit, este al naibii de greu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016