Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce stii despre clientii tai?

de L.p. 20 Apr. 2011 4158
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Prea multi intreprinzatori se incapataneaza sa puna accentul exclusiv pe produs. Atunci cand ai reusit sa creezi si sa dezvolti un produs foarte bun, risti sa te indragostesti atat de mult de el incat uiti sa te mai intorci si catre destinatar.

Cu spatele la client, ii faci ochi dulci produsului si astepti, ca pe un fapt absolut normal, ca cel putin 20 de pictori sa te eternizeze in ulei. …Un miraj care poate fi fatal!

In realitate, singura sansa pentru a derula o afacere de succes este, pe langa promovarea produsului, punerea accentului pe cunoasterea clientului si pe relatia cu acesta. Produsul poate fi minunat, insa este posibil ca aproape nimeni sa nu aiba nevoie de el. Iara aceasta constituie o premisa evidenta a esecului.

Din contra, orice serviciu si orice produs trebuie gandite ca raspuns la anumite nevoi ale clientului potential. Iar a veni in intampinarea clientului presupune a-l cunoaste, a-l studia, a-l intreba si a-l respecta. Chestia asta cu "respectul" este cat se poate de importanta.

Cu cat se va simti mai mult respectat, cu atat mai mare este probabilitatea sa se intoarca si sa mai ceara, acelasi lucru sau altceva. Este calea cea mai sigura catre fidelizare!

In plus, va va recomanda cu convingere prietenilor si cunoscutilor sai. Incetul cu incetul, veti reusi sa obtineti si sa dezvoltati cel mai important element, piatra de temelie a oricarei afaceri: increderea!


Tags: clientifidelizareprodus

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga

de Marian Curelaru
31 Ian 2014
De regula, intr-un astfel de spatiu sunteti obisnuit sa gasiti sfaturi, recomandari sau exemple de bune practici. In acest caz, ar trebui sa cititi...

Fraza care irita clientii cel mai rau? Iata ce sa nu spui niciodata!

de Maria Nicutar
24 Sep 2013
"Aceasta nu este responsabilitatea mea.", noteaza Geoffrey James, pentru INC, ca fiind cele mai urate cuvinte de catre clientii nostri. Evident, am...

Legile de aur pentru a ramane prima alegere pentru clientii tai!

de Maria Nicutar
03 Sep 2013
Clientii de care avem nevoie pentru a ne rotunji cifra de afaceri sunt, adesea, greu de identificat. Si daca i-am descoperit, este al naibii de greu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]