Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Crezi ca trebuie sa umbli la preturi ca sa iti mearga afacerile mai bine?

de
1454 0 04 Mar. 2013
Editorial


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Crezi ca trebuie sa umbli la preturi ca sa iti mearga afacerile mai bine?

Preturile raman aspecte esentiale pentru orice afacerist, pentru orice marketer, pentru orice agent de vanzari samd. Discutam despre o suita intreaga de specialisti care stau cu ochii pe preturi. Le modificam si le tot modificam, incercand sa ne strecuram pe langa clientii nostri, stapanii care, pana la urma, se vor potrivi cu reducerile sau majorarile gandite de noi.

Cu toate acestea, chiar daca multi antreprenori si marketeri vor incerca sa umble la pret cand observa stagnari in nivelul de incasari, eu va propun sa nu ne atingem de preturi si sa muncim undeva in spate. Desigur, asta se poate intampla daca preturile existente acum au fost bine calibrate din punctul de vedere al raportului calitate - pret.

Asa ca lucram in spate, la produs. Vedem exact ce se intampla cu el, de ce nu "isi merita banii", cum il putem face sa atraga clienti gata sa il cumpere cu banii jos si fara sa stea prea mult timp pe ganduri. Si asta se intampla pentru ca de cate ori lasi la pret, clientii simt mirosul disperarii. Stiu ca acum o saptamana il vindeai cu 100 de ron si acum il dai cu 50 de ron. Ceva nu miroase a bine. Cum valora el 100 de ron si acum l-ai adus la jumatate din valoarea lui? Ce s-a intamplat intre timp?

Cam asa gandesc clientii care chiar conteaza pentru o afacere. Si ce parere isi fac despre un brand care permite fluctuatii mari in preturile sale? Ce parere isi fac acestia nu doar despre produsele oferite, ci despre intreaga companie?

Adevarul este ca acesta este cam sfarsitul distractiei, daca ai ajuns sa umbli la preturi. Cu alte cuvinte, produsele nu mai pot fi imbunatatite pentru a fi acceptate? Sau nu ti-ai targetat bine audienta de clienti? Sau nu ti-ai calibrat bine raportul calitate-pret?

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


Oricare ar fi motivul, o singura miscare poate fi cea mai potrivita. Iti ridici nivelul calitatii din simplul motiv ca imbunatatirea constanta reprezinta unul dintre principiile de baza care stau la baza afacerii tale. Si nu lasi la pret pentru ca produsul tau merita sa fie cumparat ca atare. Priviti aceasta strategie ca una care sa va returneze beneficii pe termen lung, ca o investitie inspirata.

Per total, descoperim ca orice afacere devine, in maturitatea si plenitudinea sa, un joc de sah. Fiecare gest, fiecare actiune, fiecare declaratie publica, fiecare comunicat de presa samd, toate spun cate ceva despre o afacere. Iar umblatul la preturi spune multe despre o afacere care recunoaste ca produsele nu fac cat s-a afirmat la bun inceput. Ce incredere sa mai aiba clientii pe viitor? Sau cumva vor astepta sa umbli la preturi la orice produs de aici incolo? Sau cumva asteapta sa mai umbli o data la preturi, daca tot ai facut-o odata?

Este doar o parere, sunt doar rationamente care se pot potrivi cu orice fel de afacere in care pretul este principalul instrument de marketing. Si este cunoscuta expresia "cei patru P". O cunostem cu totii, insa nu trebuie sa lasam unul dintre acesti "P" sa ii defineasca pe ceilalti, in mod preponderent pentru ca atunci distrugem un echilibru care sa ne aduca profituri constante.


Mult succes si afaceri prospere!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: preturipreturi marketingcei patru p in marketingpreturi afaceriafaceriafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Crezi ca trebuie sa umbli la preturi ca sa iti mearga afacerile mai bine?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016