Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Customer service fara customer service aka drumul afacerilor catre esec

de
1423 0 06 Dec. 2011
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Customer service-ul a devenit arma cea mai de pret pentru multe afaceri care nu se disting atat de bine de cele cu care se afla in competitie. Alegem un magazin online anume fiindca stim ca intotdeauna au fost acolo pentru noi, ne-au ajutat, ne-au raspuns rapid la telefon, ne-au reparat produsele, ne-au returnat banii si cu scuzele de rigoare cand le-am cerut sa isi ia produsele nepotrivite inapoi.

Nu multe companii au o cultura bine inradacinata de customer service. Nu toate companiile stiu cum sa isi pretuiasca, cum sa isi arate respectul fata de clientii lor. Chiar daca discutam despre un client care nu cheltuieste mii de ron intr-un magazin si a venit sa cumpere un singur produs ieftin, acest lucru nu inseamna ca este mai putin important.


Secretul in customer service este sa ii respectam pe toti, deopotriva, si sa le aratam aceeasi apreciere in aceeasi masura. Un simplu client azi, maine poate deveni clientul care ne sustine in mare parte afacerile. Unii vor sa testeze, unii vor sa vada cu cine au de-a face, unii vor sa vada daca se merita sa se arunce la cumparaturi mai importante in contul unei companii anume.


Rezolvarea nemultumirilor, a plangerilor este unul dintre cele mai importante surse de stres, de tensiune, de conflict. Exista multe companii care nu rezolva nimic, multe companii care ocolesc momentul adevarului si nu returneaza banii promisi, nu primesc produsele defecte, nu iti ofera scuzele de rigoare cand angajatii lor au comis o greseala. Efectul normal: imaginea lor se va pata cu fiecare astfel de gest pe care il fac, gest care ii aduce si mai aproape de esec.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h



Customer service-ul, mai presus de orice, poate sa imbunatateasca sau sa strice imaginea, reputatia unei afaceri. In prezent, reputatia este cea mai valoroasa posesie a unei afaceri profitabile. Sa nu uitam ca majoritatea clientilor din ziua de astazi cumpara pe baza recomandarilor primite de la alti prieteni, rude si cunostinte. Vorba se duce rapid si marketing-ul din-gura-in-gura (word of mouth marketing) inca functioneaza de minune.


Ceea ce trebuie sa intelegem, ca antreprenori, manageri, leaderi, este faptul ca marketing-ul din-gura-in-gura nu aduce intotdeauna vesti bune. Si petele se transmit rapid si va fac defavoruri la fiecare pas.



Tags: customer servicemarketing din-gura-in-gura

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Customer service fara customer service aka drumul afacerilor catre esec
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016