Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Femeile - Cel mai important segment de pe piata

de Maria Nicutar 02 Iun. 2011 3047
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Intr-adevar, studiile arata ca majoritatea deciziilor de achizitie apartin "sexului slab". Barbatii detin un procent mic si nu necesita strategii de marketing si de advertising la fel de complexe si de consistente. Dar ce inseamna cu adevarat pentru companii sa adopte si sa implementeze strategii de marketing si de advertising indreptate catre segmentul feminin?

In primul rand vor si impun respect! Vor sa fie tratate in mod egal cu segmentul masculin si sa li se adreseze produse din categoria “one size fits all”. Acest lucru inseamna ca nu isi doresc variante feminizate ale produselor ci vor feature-uri care sa se plieze in mod fidel pe preferintele si nevoile lor speciale. Sa luam de exemplu cazul masinilor de teren. Putini sunt cei care considera ca acest mijloc de transport ar putea sa prezinte interes pentru o femeie. Gresit!

Femeile cauta produse asemanatoare cu cele dorite de barbati, insa cei care le proiecteaza trebuie sa tina cont de anumite diferente dintre o categorie si cealalta a consumatorilor.

In cazul nostru, cei care proiecteaza o masina de teren care sa fie preferata de femei nu trebuie sa ii adauge fundite roz la volan sau  tapiterie de catifea.
Trebuie sa aiba in vedere sistemele care usureaza viata femeilor, spre exemplu prin sisteme de incarcare a portbagajelor cu mai putina dificultate.

Reprezentantele sexului frumos isi doresc egalitate in fata barbatilor, acest lucru nefiind inca unul concret. Serviciile financiare, sectorul imobiliarelor si tehnologia sunt doar 3 domenii in care femeile au prea putin de zis, care se concentreaza prea putin pe captarea atentiei lor si care pierd multi bani din cauza aceasta.

Deciziile de achizitionare din aceste categorii sunt cel mai des lasate in mainile barbatilor iar marketerii responsabili cu vanzarile din aceste domenii nu creeaza o strategie potrivita pentru a atrage segmentul feminin.

In al doilea rand, femeile vor raspunsuri pentru toate intrebarile lor. Vor sa se asigure ca toate detaliile sunt bine puse la punct, ca ii comercializati un produs de incredere, care sa ii afecteze intreaga viata in bine.

Cu alte cuvinte, femeile vor un pachet complet care sa include:calitate, eficienta si viabilitate la pret convenabil. In decizia de cumparare, femeile iau in calcul tot ce se poate lua:imaginea pe care le-o confera, siguranta pentru copiii lor, impactul asupra reputatiei, impactul asupra familiei samd.

Ca sa va adresati cu succes acestei categorii de consumatori, in cele mai multe cazuri trebuie sa puneti la bataie produse si servicii foarte profund gandite si proiectate.





Tags: marketingafaceridecizii de achizitiisegmentul feminin

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]