Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Inovatia vine din intimitate si empatie

de
2897 0 01 Nov. 2011
Editorial


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Citeam zilele trecute un articol genial, un articol scris de Jim Clemmer. Clemmer este un trainer in arta leadership-ului si da dovada de competente si abilitati spre care tindem cu totii, insa nu cu atat de mult succes. Clemmer reuseste sa introduca concepte noi in leadership si reuseste in aceeasi masura sa le depuna in munca organizationala, in munca unei companii.

Un concept extrem de puternic astazi, extrem de popular este cel de leadership si cel de inovatie. Toti vrem sa ne inovam afacerile, produsele, serviciile, customer-service-ul si lista ramane deschisa.

Cu toate acestea nu multi sunt cei care inteleg pe deplin ce inseamna inovatia. Jim Clemmer amineste, in introducerea articolului sau, de un citat extrem de inteligent si care reuseste sa inglobeze o intreaga filosofie pe baza careia putem motiva inovatia in mod corect.

Citatul ii apartine lui Peter Drucker si este extras din cartea sa desre antreprenoriat si leadership. Citatul spune clar: “Peste toate, stim ca strategia antreprenoriala detine mai multe sanse de succes cu cat incepe de la utilizatori - utilitatile, valorile, realitatile lor... testul inovatiei este intotdeauna cel care arata ce se produse pentru utilizator...nu este sub nicio forma intuitie sau joc de noroc. Dar nici stiinta nu este, cu precizie. Este, mai degraba judecata.”

In continuare, Clemmer puncteaza foarte bine ca inovatia trebuie sa aiba la baza doua elemente sine qua non: empatie si intimitate. Empatia naste idei geniale pe care ne putem baza atunci cand ne intelegem consumatorii, cu nevoile, dorintele, problemele si lipsurile cu care acestia se confrunta.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


Din aceasta empatie putem lansa noi imbunatatiri, noi produse si servicii, noi beneficii care sa le usureze aspecte diverse ale vietii lor. Intimitatea este un alt concept, un concept pe care, de multe ori si din pacate, incercam sa il intrecem, sa il uzam in loc sa il utilizam.

Din intimitatea permisa se pot extrage informatiile care sa ne aduca organizatiile, companiile, firmele mai aproape de persoanele pe care ne bazam in afacerile noastre. Jim Clemmer afirma ca leaderii sunt cei care trebuie sa puna accentul pe inovatie si empatie, ca si chei catre succes.

Alaturi de manageri, cei care se folosesc de statistici, studii de piata si analize de marketing, leaderii vin cu viziunea, cu o perceptie mult mai larga asupra paletei de nevoi si dorinte pe care trebuie sa se centreze pentru a se elibera produse, servicii, imbunatatiri si beneficii adaugate de care consumatorii, de multe ori, nici nu sunt constienti sau nu inteleg cum sa si le exprime.

Dorinta si nevoia sunt doua elemente - latente, de multe ori - care coexista in orice consumator, insa nu intotdeauna sunt lansate si aruncate pe masa discutiilor unei companii. Ele trebuie pandite si vanate pentru a ne putea asuma cele mai inspirate decizii pentru afacerile noastre.


Tags: inovatiecreativitateoriginalitateafacerijim clemmerleadership

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Inovatia vine din intimitate si empatie
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016