Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pain is gain, baby, sau cum sa iti lansezi afacerea care sigur va functiona!

de Maria Nicutar 01 Aug. 2012 2875
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

"Why Customer Pain Is Your Most Important Resource" este un articol scris de Jon Burgstone si de Bill Murphy Jr. pentru FactCompany. Articolul reda in cuvinte extrem de simple complicata teorie a succesului in afaceri si cel mai scurt drum catre un nivel inalt de incasari. Pe ce se mizeaza? Pe durerea clientilor, cea deja existenta sau pe cele pe care suntem in stare sa le gandim si sa le facem sa rezoneze cu cei care ne vor contura profiturile.

Si adevarul este ca un client are doua mari obiective: sa isi satisfaca o placere si sa anuleze o durere. Cand spunem durere putem sa spunem si problema, neplacere, obstacol, dificultate, lipsa, neajuns samd. Oricum i-am spune, pentru client reprezinta o importanta sursa de neplaceri, neplaceri care trebuie rezolvate cat mai rapid, cu cat mai multa eficienta si cat mai ieftin, desigur!

"Cu cat este solutia mai eficienta, cu atat clientii vor fi mai dispusi sa scoata bani din buzunar.", noteaza  Jon Burgstone si Bill Murphy Jr. "Asa ca porniti in cautarea durerii. Ganditi-va la lucrurile care ii deranjeaza, frustreaza pe oameni, lucrurile urgente si neconfortabile. Apoi, cu durerea clara, schimbati directia si dezvoltati remedii. Concentrati-va pe vindecare. Acesta trebuie sa fie punctul de plecare pentru a inventa o solutie care sa faca durerea sa dispara." mai noteaza cei doi experti pentru FastCompany.

De asemenea, este important nu doar sa identificam durerea, ci si momentul in care aceasta este cel mai puternic resimtita de clienti, totul pentru a oferi solutii pentru problemel urgente si grave, pentru problemele presante.

Cum reusim sa realizam daca oportunitatea de afaceri pe care dorim sa o valorificam se va adresa unei astfel de "dureri"? Ne descriem misiunea prin prisma problemei centrale pe care dorim sa o anihilam. Daca aceasta descriere poate convinge mai multe persoane sa va cumpere produsul sunteti pe drumul cel bun.

La final, realizam faptul ca trebuie sa ne concentram pe o durere clara, deja existenta si pe care sa o putem rezolva prin intermediul unor solutii superioare fata de ce exista deja in industria de referinta. A doua varianta ramane cea de a scoate la iveala o durere inca neadresata, o durere pe care audiente masificate nu o pot vizualiza, ea fiind inca in stare latenta.


Tags: afacerioportunitate de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]