Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Problema cu SEO

de Maria Nicutar 07 Oct. 2011 2349
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Exista o problema de care se lovesc foarte multe afaceri online. Cheia catre succes a devenit de ceva timp SEO si toti o stim. Toti incercam sa ne perfectionam tehnicile de a ne juca in mod constructiv cu acele cuvinte cheie care ne intereseaza si multi reusesc. Multii esueaza si o fac in asa hal incat afacerile nu se mai pot numi afaceri. Le numim jocuri de zaruri, le numim gafe majore, le numim jocul de-a Skunka Munka si lista ramane deschisa pentru ce alte nume stranii la mai puteti gasi.

Dificultatea de a imbina SEO cu functionalitatea este una destul de grava si in acelasi timp ramane subtila. De ce? Pai, hai sa vedem. Ne uitam la un redactor care se concentreaza pe punerea in practica a tehnicilor celor mai fioroase si imbatabile si extra-super-mega secrete si vedem ca uita sa acorde functionalitate, empatie, validitate unui text.

„<<Marketing-ul online este important pentru>>...stai asa...au trecut trei cuvinte...unde mai bag eu acum inca o data marketing online sau macar online...da...chiar... unde? Stiu, zic asa..."

Si tehnicianul isi ia o mina grava, ochii sunt atintiti pe ecran, mainile se misca sigur, un zambet subtil se iveste in coltul stang al gurii, drept, pardon, si aproape ca te face sa te gandesti la Bruce Willis care da replica aia megatronica cu "Yippie-Kai-Yay ..."
Tehnicianul/redactor se lasa pe spate, isi mijeste ochii la fel ca Bruce Willis si spune: "Marketing-ul online este important pentru ca el, ca si marketing online ce este are o valoare mare pentru cei care vor sa beneficieze de marketing online. Da! Hai ca imi iese la cuvinte, suna ok, da-i publish! Mergem la o bere. Doamne sunt bun!”

Cam asta este problema! Dam cu capul de zidul pe care scrie SEO si uitam/neglijam/nu stim/nu vrem sa admitem ca ne scade traficul daca admitem ca lucrurile nu vor merge in favoarea afacerilor noastre decat pentru un interval scurt de timp.

Uitam ca trebuie sa aducem argumente rationale clientilor nostri, utilizatorilor nostri. Uitam sa ne dezvoltam latura empatica care sa rezoneze cu setul lor specific de nevoi, dorinte, probleme, neajunsuri, asteptari, cerinte samd. Uitam sa dezvoltam o relatie cu ei, sa comunicam si sa interactionam cu ei, mai presus de orice.
 
Pentru SEO multi isi vand „sufletul” direct catre motoarele de cautare si nici nu este nevoie sa se ajunga in acest punct. SEO este mai simplu de atat si ar trebui privit ca o farama din marea Pizza care intregeste imaginea unei afaceri. Si apoi, Pizza merge cu o bere...dupa un publish corect.




Tags: seoafaceriseo afaceritehnici seo

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]