Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Rezistenta la modernizare

de Maria Nicutar 21 Apr. 2015 3545
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Leadership, coaching, mentoring, managementul timpului, managementul conflictului, comunicare interpersonala... se aud urale de peste granite. In tara, multi reprezentanti ai mediului business se uita crucis unii la altii, mai arunca o strambatura amuzanta si dau din cap aprobator. Intram pe un teren dubios.

„Da, sigur! Ne trebuie si din aia si din aia si din aia.
Eu zic sa le facem cat mai repede. Hai sa vedem cine se pricepe la chestiile astea, dar rapid, asa, sa nu zica cineva ca nu suntem o companie de top, moderna”. Si ne apucam sa citim ghiduri tari scoase de pe internet, ghiduri care ne promit sa ne invete in doi pasi si trei miscari ce au invatat altii in 20 de ani de cariera in leadership, coaching, mentoring si restul disciplinelor asupra carora nu suntem foarte dumeriti.

De aia ne si uitam crucis si ne pufneste rasul cand auzim de ele. Ni se par mofturi, pierderi de timp. si, cu toate acestea, strainii fac bani buni de pe urma profesionistilor care reprezinta aceste domenii si care isi iau in carca responsabilitatea de a creste cifre de afaceri, de a populariza branduri imposibile, de a lansa produse si servicii geniale.

Adevarul este ca nu prea ne vine sa investim bani, timp si energie in domenii atat de confuze pentru noi, domenii care ni se par impanzite de specialisti care nu au ce face pe la casele lor si care s-au decis sa se imbrace la costum si sa apara pe podiumuri sa spuna ceva ce deja credem ca stim. Si credem cu tarie! Credem ca avem la indemana toate resursele necesare pentru a ne duce afacerile la un cu totul alt nivel si nu stim cata nevoie exista in cadrul unei companii de mentori, de coachi, de leaderi.

Poate de aceea suntem atat de in urma fata de multe alte tari care au ales sa stea sa asculte ce au de zis tipii „dubiosi”. Noi speram sa ne obligam, manipulam, constrangem, santajam managerii Poate de aceea suntem atat de in urma fata de multe alte tari care au ales sa stea sa asculte ce au de zis tipii „dubiosi”.

Noi speram sa ne obligam, manipulam, constrangem, santajam managerii deja existenti sa faca si pe leaderii. Ii punem sa zambeasca mult – asta stim sigur ca trebuie sa faca leaderii – le aruncam pe birou o carte groasa pe care scrie „Cele mai geniale tehnici prin care va puteti manipula angajatii sa faca orice doriti dvs.” Si una pe care scrie „Leadership in 2 minute pe zi – Curs de 7 zile in care veti detine secretele supreme ale celor mai mari leaderi din lume” – asa se vor obtine rezultatele asteptate – si le uram mult succes.




Tags: leadershipmanagementafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]