Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Secretul afacerilor memorabile: Emotia!

de
1650 0 25 Iun. 2013
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Secretul afacerilor memorabile: Emotia!

Emotia reprezinta totul intr-o lume in care tindem sa ascundem cat mai mult din sentimentele care ne caracterizeaza. Ne ascundem emotiile, insa ele ne guverneaza in totalitate.

Intrebat de ce este sistemul Mac OS X atat de performant, Steve Jobs a raspuns: "Am facut butoanele de pe ecran asa de frumoase incat iti vine sa le lingi."

Nu a zis nimic despre caracteristicile si beneficiile oferite de sistem. Nu ne-a spus ce poate face, cati oameni stau in spatele sistemului, n-a aruncat pe scena niciun termen din domeniul IT. Ne-a spus esentialul. Si-a gandit si proiectat un brand adevarat, solid, bazat pe tehnica, insa promovat prin intermediul emotiilor, evident.

Si sa tinem cont de faptul ca nu exista brand adevarat fara incarcatura emotionala puternica. Nu exista brand solid decat acolo unde exista clienti gata sa ia decizii de achizitionare in deplina cunostinta de cauza. Stiu exact ce cumpara si de ce scot banii din buzunar, de ce nu au alt loc din care cumpara si cum sa isi motiveze decizia in mod logic.

Nu am spus-o eu, este una clasica. Regula spune ca produsele, de multe ori si in multe cazuri, se cumpara din considerente emotionale si apoi decizia de achizitionare se motiveaza cu argumente logice. Cam asa facem si noi, fie ca ne dam sau nu seama, in numeroase cazuri.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


La urma urmei, cine ar fi dispus sa recunoasca, fara jena si cu toata deschiderea, ca nu are nevoie de acel nou gadget, insa il doreste?

Cine este dispus sa recunoasca faptul ca tatuajul cu Harley Davidson a costat o avere si ca nici nu stie bine de tot cate modele a avut compania pana in prezent?
Cine este dispus sa recunoasca faptul ca decizia de achizitionare pe care tocmai a luat-o a fost bazata pe sentimente, pe emotii si in niciun caz pe argumente logice?

Adevarul este ca nu poti descoperi afaceri profitabile timp indelungat decat acolo unde exista branding, unde exista o imagine care sa iti trezeasca sentimente puternice, emotii puternice. Te duci la banca si simti ca ai incredere in ce solutii iti pun la dispozitie reprezentantii. Mergi la amanet si ai incredere ca ai parte de servicii de calitate si de cel mai bun pret. Mergi la clinica si simti ca sanatatea ta este pe mainile celor mai tari oameni. Cumperi o crema si stii ca ai dat bani pentru frumusete garantata de o companie "prietena" cu tine.

Sunt doar cateva exemple de sentimente si emotii care ies la iveala in momentul in care luam contact cu un brand memorabil. Multi nu le inteleg, multi le ignora, multi le evita si au doar de pierdut!

Mult succes si afaceri prospere!



Tags: afaceriafacereidei de afaceriidei afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Secretul afacerilor memorabile: Emotia!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016