Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Top 10 miscari periculoase care te scapa de clienti pentru totdeauna (fara efort)!

de
2349 0 17 Dec. 2012
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Top 10 miscari periculoase care te scapa de clienti pentru totdeauna (fara efort)!

Ai nevoie de cat mai multi clienti? Vrei sa ai clienti care sa iti fie alaturi cat mai mult timp, sa fie fideli, loiali brandului pe care la- i cladit cu atat de multe eforturi? Ai nevoie de clienti gata sa infuzioneze o pondere cat mai mare din bugetele lor in afacerile tale?

Iata si care sunt cele mai periculoase zece miscari care te asigura ca nu vei mai avea multi clienti prea curand:

1. Cand un client iti pune o intrebare si nu stii raspunsul, inventeaza repede ceva si spune-o cu zambetul pe buze si cu aerul unui expert. Daca iti dau impresia ca te cred, poti sa chicotesti cu ceilalti colegi.

2. Cand un client iti pune o intrebare prea simpla pentru tine, poti sa dai un raspuns vag si sa ii dai de inteles ca restul ar trebui sa il stie singur.

3. Cand un client are o nemultumire grava, poti sa il pui pe hold si mai intai sa razi de el cu ceilalti colegi. Dupa cateva minute de asteptare, roaga-l cu amabilitate sa iti repete datele problemei si pune-l inapoi pe hold. A treia oara spune-i ca a sunat la departamentul gresit si trimite-l la un alt coleg care sa il ajute ( sau sa il puna din nou pe hold).

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


4. Cand un client are o plangere, incearca sa il convingi ca problema lui nu este una chiar atat de grava. Mai mult, ai putea sa incerci sa il convingi ca iti pierde timpul cu cerinte lipsite de importanta. Este nevoie de un ton potrivit, de cuvinte cu tenta ironica, de cateva "off"-uri plasate in mod constant si nu numai.

5. Cand lucrati la design-ul ambalajului, asigurati-va ca printati lista de ingrediente cat mai mic posibil si chiar pe dunga deaspartitoare. Astfel, degustarea produsului vostru va fi o adevarata surpriza, un real mister care va inviora viata clientilor vostri.

6. Cand livrati un produs, livrati unul gresit sau pe cel corect si cu un pret modificat. Cand se pune problma unui retur, faceti intregul proces unul asemanator scenei lui Sisif pe munte!

7. Cu ocazia Sarbatorilor oferiti clientilor cadouri nesemnificative, eventual pe aceleasi de anul trecut!

8. Mariti preturile de pe o zi pe alta, fara notificari, comunicare, justificari sau alte detalii ... Si mai mult, asigurati-va ca preturile afisate la raft sunt mult mai mici decat cele de la casa. Asa veti fi sigur ca nu veti mai avea prea multi clienti ramasi.

9. Cand un client are o nemultumire, aratati-i ca el nu conteaza pentru dvs si daca nu ii convin conditiile impuse de voi, se poate duce la un alt magazin.

10. Incepeti programul cu o ora mai tarziu si plecati mai devreme cu o ora.


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: clienti fideliclienti loialiafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Top 10 miscari periculoase care te scapa de clienti pentru totdeauna (fara efort)!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016