Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga

de
1645 0 31 Ian. 2014
Editorial


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga

De regula, intr-un astfel de spatiu sunteti obisnuit sa gasiti sfaturi, recomandari sau exemple de bune practici. In acest caz, ar trebui sa cititi despre caile de pastrare a clientilor si de convingere a lor sa revina la compania dumneavoastra, la produsele sau serviciile pe care le oferiti. Fidelizarea clientilor, despre care ne-am propus sa vorbim, are insa si o alternativa inversa, din pacate mult mai bine cunoscuta de fiecare din proprie experienta.

Am ales sa vorbesc despre aceste contra-calitati, dupa modelul "ce tie nu-ti place…", cu convingerea ca, uneori, incercarea de a gandi "invers" poate fi mai percutanta.

Fiti distant! Puteti fi distant inca de la primele contacte. Aceasta atitudine ar fi sinonima cu aroganta, cu nasul pe sus sau chiar cu dispretul pentru acei clienti care dovedesc destula slabiciune incat sa va asculte…

Dar puteti de asemenea sa fiti distant si in relatia post-vanzare. In aceasta situatie puteti fi la propriu indepartati, cat mai greu de gasit de client, mai ales de indata ce comanda atat de asteptata a fost, in sfarsit, semnata. Sa fiti greu de gasit la telefon sau la birou, mai ales atunci cand clientul este nerabdator sa vada cum va respectati promisiunile.

In plus, avantajul distantei este ca scuzele pe care le puteti oferi in loc de explicatii si de argumente sunt mai la indemana… Un pic de imaginatie este indeajuns pentru a gasi o vasta colectie de justificari penibile.

Fiti trist! Nu ezitati niciodata sa va incepeti discutiile cu o doza buna de unde negative. Sprijiniti-va pe actualitate, fiscalitatea, dificultatile de acces la finantare, scaderea puterii de cumparare, codul meteo colorat (preferabil rosu), orice subiect de acest gen este bun pentru a incepe asa cum trebuie o discutie.

Si daca asta nu-i suficient, in mod evident, va puteti dovedi maiestria de a face apropouri si arta de comite gafe. De exemplu, vorbind despre relatiile dumneavoastra cu inamicul declarat al interlocutorului, evocand deceptiile predecesorului sau emitand opinii extrem de transante cu privire la strategia clientului dumneavoastra, chiar daca nimeni nu v-a cerut parerea…

Fiti insistent! Sa zicem ca clientul dumneavoastra tocmai a cumparat o frumoasa pereche de pantofi… E tocmai bun momentul sa-i explicati ca are neaparata nevoie de vreo 12 perechi de sosete, de o solutie pentru lustruit pantofii, un set de perii pe masura, de branturi siliconate si de nelipsitul  spray odorizant pentru picioare. Nu va sfiiti sa-l asaltati trecand pragul vanzarilor aditionale. Doar nu sunteti niste incepatori... Tintiti cat mai sus, cat mai mult, vizati vanzarea obsesiva, vanzarea prin hartuire, vanzarea multipuncte… Pe scurt, o data ce clientul dumneavoastra v-a acceptat prima oferta, culpabilizati-l cat mai mult posibil daca nu mai cumpara imediat cel putin 10 alte produse sau servicii.

Fiti ingrat! Cum sunteti singurul din lume care-i puteti oferi ceea ce i-ati vandut clientului, nu va pierdeti niciodata timpul ca sa-i marturisiti recunostinta. Nu profitati nicicand de satisfactia sa pentru a dezvolta legaturi mai stranse… Atat ar mai lipsi, ca din simplu client sa va devina prieten… Stiti foarte bine ca orice legaturi intre prietenie si business sunt imposibile. Lasati treaba asta pentru cei naivi…

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




Acestea fiind spuse, sper ca sunteti destul de pregatit pentru a face tot ce-i mai rau cu putinta… Lasati-i pe chinezi cu proverbul lor dupa care "cine nu stie sa zambeasca sa nu-si deschida pravalie"!

Sau, mai bine, fiti neascultatori de data asta si incercati sa faceti totul pe dos!



Tags: trucuriclientirecomandarisfaturibune practiciproduseservicii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

3 trucuri pentru a organiza mintea unui antreprenor foarte ocupat

de Andrioae Ruxandra
18 Oct 2014
Un antreprenor trebuie sa isi puna gandurile in ordine, astfel incat afacerea sa functioneze in mod adecvat. David Levitin, autorul cartii ”The...

Top 5 sfaturi pentru managementul afacerii tale!

de Ilinca Dobrescu
25 Aug 2014
Afacerile nu se conduc simplu si nu se conduc de la sine. Nu se conduc nici de catre angajatii nostri, fara aport de valoare din partea noastra, fie...

Top 10 sfaturi utile pentru o afacere de succes pe termen lung!

de Maria Nicutar
11 Iun 2014
La ce bun succesul pe termen scurt? Le ce bun daca avem profit si nu suntem in stare sa mentinem o linie ascendenta si sa ne asiguram ca afacerea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții în cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton