Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

50 de branduri fascinante si necesitatea viziunii in afaceri

de
3550 0 07 Sep. 2011
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile nu au unde sa mearga fara viziune. Elementele din care sunt compuse afacerile nu detin o congruenta, o sincronizare benefica daca detinatorii afacerilor nu au o viziune in centrul activitatii lor. Viziunea este mai presus de misiune sau de scop, de tel. Viziunea este asemanatoare unei obsesii si este vitala pentru eliberarea drumului de bariere si obstacole in calea antreprenorilor din mediul business.

Iata topul celor mai fascinante branduri in Romania, top realizat de compania Unlock Market pentru publicatia Biz:

1.    Ferrari
2.    Discovery
3.    Facebook
4.    ProTv
5.    Porche
6.    Swatch
7.    Heineken
8.    Murfatlar
9.    Stella Artois
10.    Harley Davidson

Mai urmeaza, in ordinea clasarii :Panasonic, YouTube, Milka, Jack Daniels, Pampers, Yamaha, Sony, Samsung,  L’Oreal, Kinder, Vichi, Puma, MTV, Joe, Duracell, Gerovital, Coca-Cola, Philips, Rom, Levi’s, Adidas, National Geographic, Nokia, Yahoo, Adevarul, Microsoft, Volvo, Zara, Dove, Coccolino, Hochland, Apple,Vodafone, Google, Napolact, Dorna, Nike, Orange, Borsec si Durex.

Toate sunt branduri de care am auzit, pe care le folosim, pe care le respectam si in functie de care ne orientam pe piata produselor ce apartin unor anumite profiluri. Ne atrage longevitatea marcilor, a brandului, a unei afaceri stabile si solide pe piata pe care se dezvolta. Ne atrage imaginea pe care si-o promoveaza, setul de principii la care adera, misiunea in functie de care se misca in aglomeratia de afaceri care parca nu stiu incotro se indreapta si ce au de facut.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii





Adevarul este ca prea putine afaceri merg dincolo de scopurile de scurta durata, imediate si detinatorii lor nu vad linia din spatele imediatului orizont, nu detin o viziune spre care sa se tinda in pasi strategici. Pe aceasta fundatie se cladeste un adevarat imperiu, un brand care reuseste sa fascineze, sa castige inimi de clienti si sa sadeasca o fidelitate extrema in mintile lor.




Tags: brandafaceriafacereantreprenoriviziune afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

50 de branduri fascinante si necesitatea viziunii in afaceri
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton