Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Advertising-ul pe intelesul antreprenorilor si managerilor

de
2831 0 21 Mai. 2011
Editorial


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Faptul ca detineti un produs excelent nu va fi de ajuns pentru a va aduce in fruntea concurentei. Aveti nevoie de promovare, iar aceasta activitate va consuma timpul si banii intr-un mod ineficient daca nu detineti expertiza in domeniu.

Alternativa este angajarea unei echipe de advertiseri care sa proiecteze un produs publicitar eficace intr-un timp mai scurt decat v-ar lua dvs. Responsabilitatea acestora este de a va pune la dispozitie cel mai bun mesaj publicitar adresat catre audienta potrivita si la cel mai bun pret.

Odata cu dezvoltarea canalelor media au aparut si conditiile necesare pentru orice antreprenor sau manager de a-si gestiona in mod autonom metodele de promovare a unei afaceri.

Rezultatul final al unei campanii publicitare este reclama, ea putand fi proiectata si de persoanele nespecializate in sfera advertising-ului. Rezultatele nu sunt intotdeauna cele la care am sperat.

Pentru ca o campanie de advertising de succes aveti nevoie de:

1.    Un mesaj clar care sa convinga audienta sa va aleaga produsele, serviciile si sa ignore concurenta. In mesaj trebuie sa includeti elementele planului de marketing.

2.    Un canal media adecvat mesajului si audientei careia va adresati. Stabilirea acestuia rezulta din documentarea si cercetarea pietei si a produsului in profunzime. Cui se adreseaza produsul/serviciul nostru? Ce varste au acestia? Ce canal media prefera? Daca sunt  cititori de presa scrisa, ce publicatii prefera?

3.    Un moment oportun lansarii mesajului.

Exista doua tipuri de advertising:

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




1.    Advertising-ul de produs – promoveaza un produs sau un serviciu existent in portofoliul unei firme/organizatii/institutii

2.    Advertising-ul de institutie – promoveaza imaginea unei afaceri/organizatii ca tot unitar

De ce aveti nevoie de publicitate:

•    Advertising-ul informeaza, convinge si aminteste. Ofera informatii impachetate inteligent, convinge audienta sa va cumpere produsele/serviciile si aminteste celor vechi ca sunteti inca pe piata si va dezvoltati.

•    Va creste profitul. Vanzarile datorate promovarii sunt cele care fac diferenta intre succes si esec in afaceri.

•    Va creeaza o imagine favorabila pentru afacerea dvs.

Cand sa apelati la serviciile unei agentii de publicitate si de ce se merita:

1.    Nu sunteti pregatit sa proiectati un mesaj publicitar eficient

2.    Nu va cunoasteti audienta

3.    Nu aveti timp sa va ocupati de aceasta activitate si doriti sa va promovati produsul/serviciul urgent

4.    Doriti o echipa de experti pentru promovarea produsului/serviciului. Nu faceti rabat de la calitate!

5.    Detineti bugetul necesar contractarii unei agentii de publicitate. Suma necesara poate fi privita ca o investitie in viitorul afacerii. Fara promovare nu ati inregistra aceleasi vanzari.

Datorita campaniilor de publicitate aveti ocazia sa va faceti cunoscuta afacerea si intreaga gama de produse dintr-un singur foc. Puteti castiga de partea dvs clienti noi, ii puteti fideliza pe cei vechi si recastiga pe cei pe care i-ati pierdut.



Tags: produsadvertiseriantreprenormanageradvertisingcampanii publicitare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Advertising-ul pe intelesul antreprenorilor si managerilor
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

A fi antreprenor poate cere transpiratie si lacrimi

de Dan Iacobescu
02 Nov 2015
In primii ani antreprenorii invata cum sa-si invinga frica de esec. Procesul poate duce frica pana in maduva oaselor si nopti nedormite. Este...

3 trucuri pentru a organiza mintea unui antreprenor foarte ocupat

de Andrioae Ruxandra
18 Oct 2014
Un antreprenor trebuie sa isi puna gandurile in ordine, astfel incat afacerea sa functioneze in mod adecvat. David Levitin, autorul cartii ”The...

Concediul unui antreprenor la inceput de drum

de Maria Nicutar
07 Aug 2014
Lucram de luni pana luni. Nu, nu avem concedii cu adevarat. Si nu avem nici weekend-uri pe care sa le "savuram" din plin. De unde credeti ca vin...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton