Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Antreprenoriatul pe timp de criza, luptele de gherila si selectia naturala in mediul business

de Maria Nicutar 02 Apr. 2012 3691
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Criza a pus la pamant numeroase afaceri si multi antreprenori au pierdut finante importante in acest joc riscant. Si este adevarat ca este riscant sa intram in afaceri pe timp de criza, mai ales in conditiile in care nu ne concentram pe ideile de afaceri potrivite pentru criza.

Antreprenoriatul nu este simplu, insa pentru unii a devenit singura sansa de supravietuire. Adevarul este ca pentru multi afaceristi care se implica in mediul business pe timp de criza, antreprenoriatul este singura activitate care poate aduce stabilitate si libertate financiara.

Multi incearca sa dea lovitura cu idei de afaceri care nu isi au locul in aceasta perioada economica imprimata de turbulente majore. Exista, in cel mai adevarat sens, idei de afaceri viabile pe timp de criza si idei de afaceri neinspirate pentru aceste timpuri. Secretul sta in identificarea celor care ne pot oferi sanse reale de a obtine profituri. Conditia esentiala este sa ne pozitionam pe nise care detin cereri importante, stabile, neintrerupte, neconditionate de criza sau chiar catalizate de criza.

Revenind la antreprenoriatul pe timp de criza, descoperim o noua specie de afaceristi. Vedem antreprenori care inteleg ce inseamna bootstrapping de calitate, antreprenori care inteleg care sunt cele mai viabile strategii de economisire, antreprenori care stiu ce beneficii incaseaza cand folosesc angajati virtuali, antreprenori care au inteles ce reprezinta social media in lipsa fondurilor banesti necesare pentru implementarea strategiilor clasice de marketing si advertising.

De asemenea, ar trebui sa dam peste afaceristi cu putere mare de adaptabilitate la schimbare, peste persoane creative si orientate catre inovatie continua. Este un dute-vino, daca doriti si antreprenorii sunt nevoiti sa jongleze rapid si cu cea mai mare tenacitate cu modificarile audientelor-tinta.

Astfel, mediul de afaceri devine un camp in care selectia naturala ar trebui sa aiba ultimul cuvant.  

Mai presus de orice, antreprenoriatul pe timp de criza trebuie sustinut prin organizare si planificare riguroasa. De multe ori uitam ca planurile de afaceri au si scopul de a ne ajuta sa evitam riscuri si obstacole, de a ne ajuta sa trecem pentru criza si sa venim cu solutii pentru cele mai grave probleme.

La final, ajungem sa cunoastem o specie noua de antreprenori. Sunt persoane stresate, tensionate, persoane care cauta cu aviditate solutii rapide si viabile macar pe termen scurt. Sunt persoane care se tem sa ia decizii drastice, persoane mai precaute, mai orientate spre rezultate rapide, antreprenori de gherila.


Tags: afaceri pe timp de crizaafaceri crizaidei de afaceri pe timp de crizaantreprenoriat pe timp de criza

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]