Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Armele de marketing, pe mainile oamenilor nepotriviti!

de
1176 0 11 Iul. 2013
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Armele de marketing, pe mainile oamenilor nepotriviti!

In eforturile de marketing investim cu totii resurse cat se poate de serioase. De la timp si energie,la motivatie si determinare, la pasiune si entuziasm, la forta de munca si pana la bani, toate resursele de care dispunem se vor aloca in cele mai viabile directii cu putinta. Si de la eforturile de marketing niciun antreprenor cu picioarele pe pamant nu va face rabat.

Sa tinem cont, pentru inceput, de regula etern valabila in mediul de afaceri. Poti sa ai produsul produselor, serviciul gandit de o masa de experti si consultanti, cel mai tare item pe care sa il adresezi unei audiente uriase. Cu toate acestea, nimeni nu are garantia ca vei obtine profit si cu atat mai putin daca nu mizezi pe marketing de calitate. Fara promovare, produsele raman pe rafturi mult si bine.

Si sa tinem cont ca vorbim despre marketing din momentul in care gandesti un produs si pana in momentul in care ii gandesti ambalajul. Si cunoastem cu totii produse ale caror ambalaje vrajesc de-a binelea. Si poate ca inauntru sunt produse slabe, produse de calitate scazuta. Ambalajul adauga puncte in plus si asta este realitatea, fie ca ne convine sau nu. La fel se intampla si invers. Sunt, de-a binelea, numeroase produse exceptionale, insa care nu se vand. Le strica marketing-ul in 99,99% din cazuri!

Si este clar ca marketing-ul ca si concept, reprezinta o serie de arme si instrumente, o colectie de strategii si tehnici care pot oricand sa cada pe mainile oamenilor nepotriviti. Ai un produs care se poate sa nu fie cel mai benefic pentru potentialii tai clienti. Ai un produs-bomba, un produs compus din ingrediente toxice, un produs care poate da efecte adverse grave, un produs care ingrasa foarte rapid, un produs care ridica nivelul zaharului din sange in mod radical.

Si exista numeroase produse care se vand exceptional de bine, desi se dezvolta in industrii in care ar fi loc pentru rivali corecti cu publicul lor. Dar nu vom discuta despre acest lucru.

Astazi discutam despre faptul ca marketing-ul de top reprezinta o mica felie din marea placinta, afacerea in contul careia actioneaza reprezentantii si specialistii in cauza. Si pentru ca afacerile sa mearga struna, eforturile de marketing trebuie in mod obligatoriu sa se impleteasca cu etica, cu simtul moralitatii, cu bun-simt si respect fata de clienti, viitori clienti, fosti clienti, parteneri de afaceri, asociati, furnizori, investitori si nu numai.

Nu este nimic magic, este doar logica si multa ratiune. Degeaba ai masina noua daca ii dai combustibil de proasta calitate si invers. La un moment dat va ceda si nu este cazul sa te mai intrebi de ce!

Sa aveti succes in toate si afaceri prospere!

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: marketinginstrumente de marketingmarketing afaceriafacere marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Armele de marketing, pe mainile oamenilor nepotriviti!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Tipul in maieu soios - Principalul instrument de marketing al concurentei tale!

de Maria Nicutar
22 Mai 2013
Azi m-am trezit tarziu. Mi-am luat cafeaua la mine, am dus copilul la gradinita si pe drum spre munca, m-am gandit sa iau micul dejun, unul rapid,...

Marketing de nota 10! Scoateti-va batistele

de Maria Nicutar
30 Apr 2012
Discutam acum cateva zile cu mai multi cunoscuti pe marginea unui film devenit viral de ceva timp. Pentru cei care inca nu au apucat sa planga ca...

Despre omul de marketing

de Laura Agarafinei
20 Sep 2010
Sa recunoastem: marketingul functioneaza. Marketingul are puterea de a determina oamenii sa cumpere si sa foloseasca lucruri pe care in mod...

Un nou instrument de marketing pentru piata bauturilor!

14 Mai 2010
Conform unui studiu publicat recent de firma americană Forrester Research, europenii din statele cele mai dezvoltate navighează pe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton