Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cea mai intrinseca dorinta a noastra - dorinta de a impartasi

de Anca Raileanu 06 Oct. 2015 12374
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Eficienta social media vine din abilitatea de a atinge cea mai intrinseca dorinta a noastra - dorinta de a impartasi.

Oamenii impartasesc din varii motive. Unul dintre mecanismele psihicului care il motiveaza pe om sa faca acest lucru este validarea sociala. In noi exista o dorinta puternica de a fi acceptati. Adesea lasam aceasta nevoie sa ne dicteze actiunile, opiniile si deciziile.

Intr-un studiu intitulat „Puterea minciunilor”, s-a descoperit ca oamenii au tendinta de a vota un comentariu care a primit multe like-uri in proportie de 32%. Aceasta nevoie de validare face popularitatea infectioasa.

De fapt, nu ar fi gresit sa spunem ca, in majoritatea cazurilor, popularitatea unui lucru in mintea unui om este direct proportionala cu popularitatea acelui lucru in grupul cu care omul se identifica.

Mod de abordare: faceti butoanele de share (cu numaratoare) vizibile in jurul continutului publicat.

Un alt mecanism tine de credinte si cauze. Oamenii au tendinta de a impartasi continut care ii ajuta sa se defineasca in fata altora, iar 68% din ei impartasesc ceva care arata cine sunt si ce le place, potrivit lui Berger.

Impartasesc continut care ii reprezinta, iar 84% din ei sustin ca impartasesc pentru a arata sprijin pentru cauze si probleme de care le pasa.

In acest caz, impartasiti continutul in asa fel incat sa rezoneze cu persoanele care il citesc. De exemplu, daca audienta este formata din artisti vizuali - imaginile creative sau noi pot declansa impartasirea. Cercetati demografia pentru a le intelege nevoile si dorintele si pentru a crea continut relevant pentru ei.


Tags: popularitatesocial mediashareimpartasidorinta

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

NU investim in social media! Gata, sefu'. Doar branduiam...

de Maria Nicutar
01 Oct 2013
De vandut nu poti sa speri la rezultate exceptionale pentru orice tip de afacere. Nu toate afacerile pot vinde prin intermediul retelelor de...

Un brunch reusit, mancare buna, oameni placuti si impresii impartasite

de Zenobia Badescu
01 Iun 2012
Este concluzia participantilor la Business Brunch, un eveniment ceva mai special pe care l-am anuntat din timp in portalul nostru si pe Facebook. Ce...

La ce ne trebuie retele de social media si de ce nu facem bani de pe urma lor?

de Maria Nicutar
14 Sep 2011
Retelele de socializare au devenit mici motoare de cautare cu o autonomie si cu un impact urias, neasteptat de mare. Intr-un asemenea context, se...

10 motive pentru care ai nevoie de Social Media

de Horatiu Ticau
23 Iun 2010
Twitter. Facebook. Youtube. De toate aceste retele de social-networking ai auzit, dar nu te-ai gandit niciodata ca le poti folosi in avantajul...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]