Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cea mai simpla si eficienta regula pentru succes in vanzari!

de Maria Nicutar 28 Mar. 2013 3167
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sa vindem! Iata ce ne intereseaza pe fiecare dintre noi. Fie ca vindem produse si servicii, idei si concepte, pareri si filosofii, ipoteze si nevoi, cu totii o facem. Ne vindem abilitatile si specializarile in cadrul interviului de angajare si ne vindem afacerile cand acestea nu mai sunt multumitoare.

Pe scurt, orice facem, oriunde mergem, cu oricine am fi in preajma, la un moment dat vom dori sa vindem ceva, cuiva.

Si cea mai importanta, simpla si eficienta regula de care sa tinem cont pentru succes in vanzari este urmatoarea:

Vinzi CEVA - CUIVA - CUMVA!

Eu le spun cei trei C de care sa tii cont orice vrei sa vinzi, oricand ai face-o, oricine ar fi potentialul cumparator.

Regula pare la mintea cocosului, insa putini sunt constienti de pregnanta ei. Pe scurt, prea putini agenti de vanzari, profesionisti, marketeri, carieristi si antreprenori tin cont ca intre produsul vandut, potentialul cumparator si modul de promovare sa existe sincronizare de top.

De foarte multe ori, vindem acelasi produs, catre diferiti potentiali clienti, PRIN ACEEASI METODA! Bingo!

De foarte multe ori, ne prezentam asteptarile salariale catre diferiti angajatori, PRIN ACEEASI METODA! Bingo, din nou!

De foarte multe ori, ne prezentam aceleasi idei si opinii, catre oameni diferiti, PRIN ACEEASI METODA! In acest punct, lucrurile sunt clare si in ceea ce priveste mediul de afaceri, cariera sau viata personala.

Esential este sa putem sa ne desprindem de propriile noastre persoane ( cine poate, leviteaza, cine nu poate, ocoleste) si sa ne transpunem in persoana cu care discutam. Ce l-ar motiva sa ne "cumpere" "produsul"? Ce obiectii ar putea avea? Ce il determina de obicei sa accepte cand vine vorba despre acest tip de "produs"?

Si atunci cand te poti pune in locul omului din fata ta si cand intelegi cum gandeste si cum actioneaza, atunci vei intelege cum sa vinzi ca sa obtii rezultatele asteptate!

Succes in afaceri, cariere, negocieri si viata personala!

sursa foto: www.sxc.hu



Tags: succes in vanzarivanzari succesafacerisucces afacerisucces negocieri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]