Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Clientul nostru, stapanul nostru?

de
889 0 02 Sep. 2014
Editorial


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Frecventezi aceleasi locuri sau ai facut o fixatie pentru un anumit produs sau serviciu? Atunci cu siguranta ai primit macar o data in viata un card de fidelitate. Eu trebuie sa recunosc ca sunt genul de persoana care odata ce identific ceva cu care rezonez raman fidel pana la dezamagire. Desigur, inevitabil se ajunge la acest final trist. Dar sa ramanem in sfera pozitiva a experientei personale...


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii



 
Am primit zilele trecute un card de fidelitate cu reducere de 10% la pizza. Nu pot sa va spun ca, desi suma este infima, m-am simtit foarte bine indata ce l-am primit in nota de plata. 
Dar care sunt detaliile de care clientii tin cont: amenajarea, produsele, serviciile, pretul, ofertele, gama diversificata? Nu de putine ori mi-a fost dat sa constat faptul ca majoritatea barurilor, restaurantelor, teraselor cu amenajari mai putin frumoase au un succes incredibil, spre deosebire de localuri sofisticate, dar care raman adesea goale. Voi stiti care sa fie fenomenul?!
 
O fi sau nu defect profesional, dar cand merg intr-un loc, mai ales nou, incerc sa-l analizez (cum ar spune unii) "de-a fir a par" sa-i descopar calitatile, dar si defectele. 
Ca antreprenor, este important sa faci clientul/consumatorul sa se simta bine, apreciat si idolatrizat, pentru ca nu degeaba cineva a spus "clientul nostru, stapanul nostru".
 
Din ce perspective poti aborda oferirea unui bonus
 
O solutie de marketing la indemana este, clar, sa oferi clientilor care vin des in locatia ta un sistem de fidelizare. Daca pe cei noi ii poti atrage cu o promotie, pe cei de-ai casei nu trebuie sa-i excluzi din planurile tale de promovare, pentru ca vor astepta niste beneficii, avand in vedere ca iti fac consumatie/vanzare.
 
Daca tot v-am amintit de pizza, sa pastram acelasi cadru. Iata cum vad eu lucrurile pentru fidelizarea clientilor:
Apelezi la un procentaj oferit gratuit la un anumit produs cumparat;
Procent gratuit cu un prag de cumparare (daca achizitioneaza produse in valoare de…);
1 pizza + una gratis/1 pizza + un alt produs cadou/la un meniu cumparat primesti desertul din partea casei etc;
Voucher cadou la o nota de plata cu suma X (personal, am implementat aceasta varianta si trebuie sa recunosc ca a avut un succes nemaipomenit – clientii fideli primeau un carnetel cu 10 vouchere cu discount de 30% pe care le puteau folosi cate unul pentru fiecare comanda intr-un anumit interval orar).
 
Poate ca le stiti deja, dar daca inca nu le folositi, uitati-va atent la fiecare si descoperiti care dintre ele v-ar aduce acel beneficiu dorit. Si, da! Clientul trebuie motivat sa vina, apoi sa revina, in orice domeniu ar fi afacerea ta!
 


Tags: afacericlientifidelizare clientisfaturi afacericard fidelitatepromotiimarketing afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Clientul nostru, stapanul nostru?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton