Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Credibilitatea unei afaceri dicteaza profitul

de Maria Nicutar 12 Iun. 2011 3400
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O afacere are nevoie de o buna imagine si de o reputatie solida pentru a-si mentine clientii existenti si pentru a atrage atii. Credibilitatea sa este factorul care motiveaza un posibil client sa apeleze la serviciile dvs si sa va achizitioneze produsele. Clientii, angajatii, furnizorii si investitorii nu doresc sa se asocieze cu firme care nu ofera credibilitate.

Iata cele mai bune modalitati de a aduce credibilitate afacerii dvs:
1.    Mentineti o consistenta perfecta in toate aspectele legate de afacerea dvs. Respectati termeni si conditii, contractele de munca ale angajatilor, programul de lucru. In acelasi timp trebuie sa oferiti produse la calitatea pe care o promiteti, fara fluctuatii. Anuntati modificarile de pret, schimbarea conditiilor de livrare, a locatiilor de comercializare samd.

2.    Construiti-va o reputatie in mediul online. Orice afacere are nevoie, in prezent, de suportul unui website. Este vital sa puneti la dispozitia clientilor ofertele serviciilor si produselor pe care le detineti, informatii de contact si posibilitatea de a primi raspuns la orice nelamurire sau nemultumire ar avea.

De asemenea, nu faceti rabat de la calitate cand vine vorba de web design si grafica. Un website care nu este user-friendly, nu are un aspect grijit, nu este perfect functional va va face o publicitate negativa care va indeparta orice potential client. Angajati personal specializat si asigurati-va de actualizarea permanenta a continutului sau.

3.    Fiti promt. Raspundeti fara intarziere la e-mail-urile clientilor, angajatilor, asociatilor, investitorilor, furnizorilor samd. Lipsa unei organizari eficiente duce la proiectarea unei imagini defectuoase asupra intregii firme. Departamentul de customer service detine responsabilitatea vitala de a asigura o interactiune perfecta cu clientii. Angajatii acestui sector trebuie instruiti pentru a reprezenta afacerea pe care o detineti si ei insufla acest sentiment de credibilitate intr-un mod unic.

4.    Campaniile publicitare sunt esentiale pentru a va forma o imagine credibila in afacere. Clientii au tendinta de a achizitiona produsele pentru care exista o mare vizibilitate pe piata. Produsele care nu se fac cunoscute nu ofera siguranta si credibilitate, chiar daca, uneori, nivelul calitatii lor este mult superior altor produse detinute de firme care le promoveaza.





Tags: credibilitatea in afaceriafacere credibilareputatia in afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]