Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cu cat folosesti mai multa tehnologie, cu atat trebuie sa compensezi pentru ea cu o abordare umana!

de
3520 0 13 Ian. 2016
Editorial


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

"Cu cat folosesti mai multa tehnologie, cu atat trebuie sa compensezi pentru ea cu o abordare umana", spune Patricia Aburdene, autor al Megatrends 2010: The Rise of Conscious Capitalism (Hampton Roads Publishing, 2010). "Folosirea tehnologiei doar de dragul de a o folosi poate fi exagerata si daunatoare.

High tech/high touch (tehnologie la nivel inalt, dar si atingere umana la nivel inalt) este un echilibru rafinat de tehnologie aflata in serviciul senzualitatii,“ considera Patricia.

Cumparatorii sunt pe cale de a intra in minunata lume noua a tehnologiei comerciale – o lume care i-ar putea atrage sau, la fel de bine, i-ar putea agasa. Nu uitati cand doriti sa tehnologizati prea mult afacerea: oamenii sunt animale sociale, iar interactiunea umana este inca mult prea importanta.

In goana dupa profit, magazinele spera sa atraga atentia clientilor si sa imbunatateasca experienta de cumparare cu dispozitive interactive, cum ar fi intampinare holografica la intrarea in magazin si oglinzi care dau sfaturi de moda.

Chiar daca aceste tehnologii ies in evidenta prin inedit, consumatorii le-ar putea gasi inselatoare si chiar iritante, nimic mai mult decat niste stratageme de marketing.

Louis Rosas-Guyon, presedinte al R-Squared Computing, o companie de consultanta in domeniul tehnologiei de afaceri, precum si autor al lucrarii Nearly Free IT for Micro and Small Business (Solutii IT aproape gratuite pentru afaceri mici si microHeroic Cow Publishing, 2009), evalueaza meritele tehnologiei comerciale tinand cont de cinci criterii: comoditate, viteza, accesibilitate, informatie lipsita de publicitate si marketing subtil (sau tehnica soft sell).

„Experienta mea ideala la cumparaturi este asemanatoare cu vanatoarea unui om al pesterilor: gasesc prada, o achizitionez/ucid si apoi o duc acasa infipta in sulita, cantand cantece de biruinta“, spune el.

„Orice tehnologie care ma ajuta sa fiu cat mai eficient la cumparaturi este minunata din punctul meu de vedere.“

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: tehnologiemarketingafacereafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cu cat folosesti mai multa tehnologie, cu atat trebuie sa compensezi pentru ea cu o abordare umana!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

parfumuri marca proprie

Intrebare: buna ziua,as dorii sa stiu ce conditii trebuie sa indeplinesc,pentru a comercializa parfumuri de corp si parfumuri pentru autoturisme,ma intereseaza mai mult,ce autorizatii trebuie sa obtin si de unde ? Va multumesc !

Raspuns: Buna, Pentru parfumuri citeste legea asta:...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017



Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton