Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cu un pas in fata competitiei - Anticipeaza nevoile si dorintele clientilor

de
2627 0 10 Iun. 2011
Editorial


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In contextul actual al economiei si al afacerilor, anticiparea nevoilor reale ale clientilor da oportunitatea antreprenorilor de a se distanta considerabil de competitorii sai. Se reuseste, de asemenea, fidelizarea consumatorilor si crearea unei imagini si reputatii solide in randul marilor afaceri.

Primul lucru pe care orice antreprenor trebuie sa il aiba in minte cand prezice o cerere noua este cunoasterea clientilor carora se adreseaza. Este o mare diferenta intre cerintele unui om de afaceri si intre cele ale unui adolescent. Fiecare categorie de varsta, sex, samd vine cu setul sau propriu de nevoi.

Inovatia si creativitatea merg mana in mana si trebuie sa asigure produse si servicii imbunatatite, attractive care sa reuseasca sa formeze o noi dorinte si nevoi in randul clientilor.

Pentru a anticipa cu succes o nevoie trebuie ca antreprenorii sa se puna in locul consumatorilor vizati, catre care se adreseaza. Testati-va produsele si incurajati feedback-ul. Acesta va va spune cat de satisfacuti sunt clientii de produsele si serviciile pe care le oferiti si va va da indicii importante, referitoare la caracteristicile produselor care necesita imbunatatiri sau schimbari.

Brainstorming-ul va ajuta indeosebi sa gasiti noi idei de produse ce ar putea sa starneasca interesul cumparatorilor, asa ca organizati-va o echipa in scopul indeplinirii acestui obiectiv. Implicati personal din departamentul de marketing, de advertising samd, si veniti cu idei de imbunatatire a produselor existente sau cu proiecte de lansare de noi servicii sau produse.

Nu va temeti sa aduceti in discutie elemente neobisnuite sau pentru care considerati ca nu exista o cerere prea mare. Cu putina stilizare si cu modificari inteligente puteti scoate pe piata noi bunuri gata sa fie cumparate rapid si in cantitati mari.

Anticiparea nevoilor si dorintelor clientilor sta la baza luptei impotriva concurentei. Permananta nevoie de nou, de exclusivitate, trebuie sa va antreneze intr-un joc al mintii, un schimb de informatii intre firma dvs si clientii existenti sau cei potentiali. In aceste schimburi veti gasi noi surse de anticipari, imbunatatiri si de inovatie.
 

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii







Tags: anticiparea nevoilor clientilorcompetitoriafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cu un pas in fata competitiei - Anticipeaza nevoile si dorintele clientilor
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Eroarea fatala care traseaza drumul afacerii spre lichidare

de Marinache Horia Cristian
25 Aug 2015
O greseala fundamentala, care traseaza drumul afacerii spre lichidare este aceea de a confunda doua elemente complet diferite: latura tehnica a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton