Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum se vinde tineretea, frumusetea, frica si invidia?

de
1499 0 25 Iun. 2011
Editorial


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Majoritatea vor spune ca nu se pot vinde. Ori le avem, ori nu, si cu asta basta! Nu e adevarat. Va voi demonstra ca asta vindem si asta cumparam in fiecare zi din viata noastra. Pe aceste 4 stari emotionale se bazeaza multe campanii de advertising si marketing si acestea sunt cateva fundamente ale psihologiei consumatorilor.

Haideti sa ne gandim putin cum ne ducem noi deciziile de achizitionare. Cumparam un produs dezinfectant pentru closet fiindca suntem expusi la reclame care ne trezesc sentimente de frica legate de bacteriile care traiesc in mediul toaletelor.

Ne sunt insuflate sentimente de frica, de neliniste, de indoieli. „Daca este cazul sa previn si eu bacteriile X si sa cumpar produsul acesta?”, „Cred ca au dreptate si ma expun la multe riscuri si ar trebui sa il cumpar, maine.”

Este adevarat, toti procedam asa. Nu spun ca nu este benefic sa achizitionam aceste produse, dar incerc sa va arat cum se lucreaza pentru a se influenta deciziile cumparatorilor.

Sa luam alt exemplu clarificator. Cand cumparam o crema antirid, ne intereseaza ingredientele? Acestea ar trebui sa fie primele care sa ne spuna daca este cazul sa achizitionam sau nu acest produs care costa bani multi, totusi. Raspunsul este unul negativ, din pacate! Ne uitam cel mai des la reclame, la brosuri, la fliere samd, ne holbam la femeia care afirma ca are 50 de ani si arata de 30 cel mult si ne spunem:”Pai daca ea poate, eu de ce sa nu pot?”

Iata, dragi cumparatori cum ni se vinde tinerete si frumusete la bucata, cu un pret fix. Ridurile costa, celulita costa si mai mult, un set de buze pline deja ne reduce salariul la jumatate.

Haideti sa vedem cum ni se cumpara invidia. Este foarte simplu, din nefericire! Ati vazut acele reclame care ne prezinta afaceri care fac apel la dorinta de a deveni bogat, foart bogat si extrem de bogat, peste noapte, fara efort si cu un colorit de basm?

Sunt numeroase si majoritatea iti prezinta pe fundal situatia celor care deja au intrat in sistemul magic si beneficiaza de aceste bunatati din plin – toti confirma si rad cu frenezie -  si tu poate - doar poate, ca nu e sigur, sunt multi care asteapta - ai sansa sa mai incapi si tu alaturi de ei in explorarea profiturilor care stau la dispozitia tuturor.

Ei bine, aceasta, doamnelor si domnilor este invidie pura, in cea mai bruta forma pe care o putem gasi. Si nu putini sunt cei care o cumpara!

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: deciziile de achizitionarepsihologia consumatoruluiafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se vinde tineretea, frumusetea, frica si invidia?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Eroarea fatala care traseaza drumul afacerii spre lichidare

de Marinache Horia Cristian
25 Aug 2015
O greseala fundamentala, care traseaza drumul afacerii spre lichidare este aceea de a confunda doua elemente complet diferite: latura tehnica a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton