Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Despre omul de marketing

de
1760 0 20 Sep. 2010
Editorial


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Sa recunoastem: marketingul functioneaza. Marketingul are puterea de a determina oamenii sa cumpere si sa foloseasca lucruri pe care in mod normal nu le-ar alege.

Daca se intampla astfel, daca ai puterea de a influenta comportamentul de cumparare al segmentului de cumparatori ales de tine, esti si responsabil pentru ceea ce se intampla dupa?

Nu, nu toti suntem responsabili pentru ceea ce vindem. Nu putem spune ca marketerul care promoveaza agresiv tigarile isi asuma responsabilitatea pentru imbolnavirea oamenilor de cancer. In acest caz, marketerul este asemeni unui avocat. Acesta isi apara cat de bine poate clientul, chiar daca, in mod evident, acesta este vinovat. Mai departe, juriul decide.

Revenind la marketing, daca te incadrezi in aceasta categorie, fa-ti treaba cat de bine poti si lasa cumparatorii sa-si asume responsabilitatea pentru alegerea facuta.

Exista si marketeri responsabili. Acestia vor sa faca o schimbare in bine in viata oamenilor prin ceea ce creaza si vand. Ei ii determina pe acestia sa cumpere produsul lor pentru ca stiu ca este cel mai bun si ca le poate face numai bine.

Analizand cele doua situatii, nu cred ca exista o cale de mijloc. Ca om care are o astfel de meserie, nu cred ca poti sa fii cand responsabil, cand iresponsabil pentru ceea ce induci in viata consumatorilor, la fel cum nu esti nici bun nici rau daca faci parte dintr-o categorie sau alta.


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii



Asadar, trebuie sa ii aplaudam pe marketerii carora le pasa de schimbarea pe care o aduc in vietile noastre, dar si pe cei care nu isi asuma responsabilitatea, pentru efortul pe care il depun (deoarece intotdeauna este mai greu sa vinzi un lucru pe care majoritatea oamenilor il resping). Asta o spun in calitatea de om al meseriei.

In calitate de om si atat, iti spun: daca nu esti mandru de ceea ce vinzi, nu o face! Candva e posibil sa se intoarca impotriva ta.



Tags: marketingresponsabilitatemeserie

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Despre omul de marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Armele de marketing, pe mainile oamenilor nepotriviti!

de Razvan Tanase
11 Iul 2013
In eforturile de marketing investim cu totii resurse cat se poate de serioase. De la timp si energie,la motivatie si determinare, la pasiune si...

Tipul in maieu soios - Principalul instrument de marketing al concurentei tale!

de Maria Nicutar
22 Mai 2013
Azi m-am trezit tarziu. Mi-am luat cafeaua la mine, am dus copilul la gradinita si pe drum spre munca, m-am gandit sa iau micul dejun, unul rapid,...

Marketing de nota 10! Scoateti-va batistele

de Maria Nicutar
30 Apr 2012
Discutam acum cateva zile cu mai multi cunoscuti pe marginea unui film devenit viral de ceva timp. Pentru cei care inca nu au apucat sa planga ca...

Un nou instrument de marketing pentru piata bauturilor!

14 Mai 2010
Conform unui studiu publicat recent de firma americană Forrester Research, europenii din statele cele mai dezvoltate navighează pe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton