Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Legile de aur pentru a ramane prima alegere pentru clientii tai!

de
1281 0 03 Sep. 2013
Editorial


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Legile de aur pentru a ramane prima alegere pentru clientii tai!

Clientii de care avem nevoie pentru a ne rotunji cifra de afaceri sunt, adesea, greu de identificat. Si daca i-am descoperit, este al naibii de greu sa ii atragem intr-o pondere cat mai mare. Dupa acest proces, trebuie sa ii retinem pentru ca trendul ascendent al profiturilor noastre sa se pastreze.

In fapt, un client "one-time" reprezinta o veste cat se poate de proasta, in majoritatea domeniilor. Daca nu mai revine, de cele mai multe ori discutam despre o persoana care a considerat ca afacerea ta nu merita osteneala. Se poate sa fi descoperit un brand care sa ofere mai mult, la un pret mai mic, mai aproape de el, printr-un proces de achizitionare mai facil.

In principiu, tinta oricarei afaceri este sa isi realizeze o baza de clienti fideli, loiali, care sa revina de fiecare data cand au nevoie de produsele/serviciile pe care noi le detinem in portofoliu. In fapt, de ce sa nu o spunem pe cea dreapta! Vrem sa fim prima lor optiune! Vrem ca atunci cand le incolteste in minte ideea ca au nevoie de produsul x, imaginea brandului nostru sa rasara in mod evident, in mod clar, fara nelamuriri, fara ezitari, fara urma de indoiala.

Legile de aur pe care vi le recomand pentru ca orice client sa devina unul fidel si pentru care brandul dvs sa fie cel mai bun dintre optiuni:

1. Oferiti cel mai bun raport calitate-pret.
Nu putem sa avem intotdeauna cele mai inalte niveluri de calitate pentru produsele si serviciile noastre. Dar putem sa optimizam raportul calitate-pret in asa fel incat clientul sa simta intotdeauna ca a mers acasa cu un castig enorm, cu valoare clara, indubitabila!

2. Tineti-va promisiunile in orice context, indiferent de situatia in care va aflati. Nu ridicati preturile decat atunci cand aveti argumentele solide pe care sa le prezentati. Tratati-i asa cum ati vrea sa fiti tratati si voi, la randul vostru.

3. Puneti in primele linii oameni de valoare, persoane educate, persoane care sa inteleaga ce este conceptul customer-service, de ce investim in el si cum sa ne folosim de instrumentele sale principale. In momentul in care lasati sarcinile si responsabilitatile in mainile unor amatori, nu reusiti decat sa demonstrati clientilor vostri cat de putin ii respectati, cat de putin tineti la ei, cat de putin va pasa daca vor veni in magazinele voastre sau nu!

4. Nu va considerati niciodata clientii ca fiind mai prejos de geniali! Spre exemplu, produsele pe care le oferiti trebuie sa contina ingredientele care se regasesc, intr-o forma sau alta, in mesajele de promovare.

Cu alte cuvinte, daca vindeti iaurt colorat cu vopsea si mesajul de marketing promoveaza ideea de sanatate deplina pentru organismul uman, apar probleme evidente.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




5. Investiti in angajatii vostri asa cum ati vrea sa se investeasca in voi insiva. Pe scurt, angajatii fericiti fac afacerea buna si afacerea buna este ca un fagure de miere pentru un urs abia trezit din perioada de hibernare!


Sa aveti succes si afaceri prospere!


Tags: afaceriafacereafaceri de succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Legile de aur pentru a ramane prima alegere pentru clientii tai!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton