Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ne este frica de 'hateri'... De aceea nu o sa avem niciodata afaceri sanatoase

de Maria Nicutar 27 Feb. 2014 2587
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Descopar din ce in ce mai multe afaceri pe care, efectiv, le bate vantul. Si la cea mai mica adiere vor fi puse la pamant. Curatenia de primavara incepe sa se faca si in mediul business. S-a inceput deja si criza intensifica procesul, in favoarea afacerilor care merita sa ramana in peisaj, pentru ca pot si vor.

Si unul dintre motivele pentru care afacerile sanatoase sunt rare, este ca ne este prea teama de "hateri". Acestia sunt uraciosii, in limba romana. Sunt cei de care ne este teama ca ne critica afacerile, proiectele, angajatii, strategiile doar de dragul de a o face si din plictiseala evidenta, din rautate certa.

Deja avem argumente pregatite pentru criticile pe care cei din jur ar putea sa ni le aduca. Si nu suntem deschisi ideii ca vom fi criticati si ca afacerile noastre vor fi supuse ochiului atent al clientilor, consultantilor si expertilor business.

Saptamana trecuta am participat la o intalnire de afaceri in cadrul careia un profesionist consultant de afaceri ne-a aratat ca poate sa purice orice afacere din cateva informatii. O simpla privire pe site-ul potentialului client, o privire fina peste newsletterele sale, cateva intrebari privind fluxul de numerar si a reusit sa ofere cateva puncte centrale care tin o afacere in loc.

Reactia antreprenorilor care au participat la intalnire? Puternic defensiva, din pacate.

In loc sa privim feedback-ul profesionistilor si clientilor nemultumiti ca o oportunitate de a creste, de a ne dezvolta, de a ne imbunatati procesele operationale, de a ne aduce afacerile mai aproape de statutul de bijuterii, intram in defensiva.

Nu uitati ca rolul criticilor este sa va ajute sa va imbunatatiti afacerile, proiectele, carierele. Nu tinem cont de intentia lor, ci de modul in care vom intoarce o actiune definita, din mers, din zbor, in avantajul nostru si al afacerilor noastre.

Poate ca ne lipseste duritatea, poate ca luam lucrurile la modul personal prea des. Multumiti pentru orice critica, pentru orice relatie esuata, pentru orice parteneriat care v-a facut sa pierdeti timp si bani, pentru orice client frustrat, pentru orice angajat nemultumit. Gratuit primiti teme de facut, exercitii de rezolvat, lectii pe care niciun antreprenor cu experienta nu vi le va da pe gratis. Si el le-a invatat la fel. Si a avut puterea sa le vada ca pe lectii, nu ca pe motive sa dea inapoi.


Sa aveti succes si afaceri cat mai prospere!


Tags: afaceriafaceri de succes

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]