Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Originalitate fara teste de rentabilitate? Apropo de greseli majore in afaceri...

de
1258 0 10 Sep. 2013
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Originalitate fara teste de rentabilitate? Apropo de greseli majore in afaceri...

Acum putin timp aveam pe lista de prioritati o serie de idei de afaceri originale de analizat, idei care s-au materializat in afaceri de succces real. Un punct comun descoperit in cazul acestora era cel referitor la studiile de fezabilitate/rentabilitate. Nu erau doar puternic documentate. Erau cu adevarat blindate.

In mod clar, ideile de afaceri se disting cu maxima usurinta in 3 categorii clare: idei de afaceri copiate si care vor oferi profit pe jumatate cat au oferit cele apartinand primilor fondatori, idei de afaceri originale si cu potential, idei de afaceri originale si nefolositoare nimanui.

Si sa recunoastem ca numerosi oameni de afaceri mizeaza pe originalitate si uita ca orice serviciu sau produs doresti sa scoti in lumina reflectoarelor, trebuie sa fie util cu adevarat pentru un anumit segment care iti contureaza audienta-tinta. Degeaba ai adus laolalta zeci de specialisti care sa te ajute sa lansezi si sa valorifici o idee de afacere originala daca nu ai trecut totul prin filtrul utilitatii produselor finale, prin filtrul testelor de rentabilitate. Ai efectuat analize si cercetari, documentari si teste, sondaje de opinie? Ai organizat focus-grup-uri cu acele persoane care ar trebui sa iti fie clienti ideali? Ai aflati parerile acestora? Ai efectuat schitele de mentenanta a unui stoc activ? Ai mers macar pana la jumatate de drum sa vezi cum arata cealalta jumatate de drum?

In consecinta, intrebarea pe care ne-o adresam cu totii in momentul in care descoperim o idee de afacere este urmatoarea: Cat de mult ar suferi clientul tau ideal daca nu ar putea sa aiba acces la produsul/serviciul pe care ai tu de gand sa il lansezi? Ar suferi cu adevarat? S-ar simti privat in mod real? Ar avea sentimentul ca lipsa de confort este cu adevarat suparatoare? Daca ar primi produsul in mod instant, viata lui s-ar schimba in bine in mod vizibil?

La final de drum, masuram impactul produs de un produs/serviciu in viata consumatorilor nostri. Masuram acest impact, il raportam la rata investitiilor si trecem totul prin filtrul temporal. Descoperim perioada de timp in care produsele si serviciile noastre isi pot pastra trendul ascendent. Aceste informatii se obtin atunci cand privim catre a doua jumatate de drum. Vedem ce se afla dincolo de punctul in care am ajuns cand am terminat testele. Si, evident, exista implicatii financiare demn de luat in considerare cand testam si analizam, insa nu se poate fara!

In tot acest timp tinem minte un lucru esential: Impactul se produce abia in momentul in care produsul a trecut testul de utilitate pe care noi, antreprenorii, il dam in fata celor mai aprigi critici ai nostri, potentialii nostri clienti. Faceti ca acest impact sa fie unul memorabil.

Si strategiile care vor functiona mereu sunt clare. Mariti lista de beneficii, veniti cu idei originale si utile, sporiti functiile pe care le indeplinesc produsele voastre, intreceti frontiere pe care clientii vostri le considerau de neintrecut in materie de calitate! Mizati pe originalitate care sa produca efecte pozitive in viata clientilor vostri, nu pe artificii care impresioneaza, insa sunt rapid uitate.

Mult succes si afaceri profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: afaceriafaceremanagement afaceriafaceri profitabile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Originalitate fara teste de rentabilitate? Apropo de greseli majore in afaceri...
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Salutare, eu detin un spatiu de peste 45 mp in Floresti. As fi interesat de reconditionare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton