Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Produse si servicii pe care te chinui sa le vinzi!

de Maria Nicutar 26 Nov. 2012 2813
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi romani au diverse motivatii pentru a intra in afaceri. Unii isi doresc sa ajunga faimosi si unii isi doresc multi bani. Altii doresc sa castige recunostinta si respectul celor din jur si altii vor doar sa isi dovedeasca ca sunt in stare sa porneasca si sa dezvolte o afacere.

Un motiv principal care nu merita sa devina tinta nimanui pentru un start-up de afacere ramane cel reprezentat de ... bani. Suna straniu si asta pentru ca majoritatea afaceristilor intra in mediul business pentru bani. Nu trebuie sa ne mire faptul ca oamenii au nevoie de bani si si-i doresc in mod constant.

Cu toate acestea, nu de la bani trebuie sa pornim cand dam start-ul unei afaceri. Pornim de la motivatii mai puternice, motivatii precum: vrem sa revolutionam domeniul alimentatiei, vrem sa venim pe piata cu un produs care ajuta persoanele cu deficiente de auz sa comunice mai facil cu cei din jur, lansam o serie de servicii de calitate inalta pentru seturi ample de consumatori cu dizabilitati sau afectiuni samd.

Pentru cei care au prins ideea, nu mai este nevoie de lamuriri. Discutam despre afaceri care detin capacitatea de a se concentra pe mai multe aspecte decat pe cash flow si ROI. Se concentreaza pe bunastarea unei anumite audiente-tinta. Si, implicit, in masura in care isi respecta promisiunile, aceste afaceri vor avea intotdeauna si profit. Si asta se intampla pentru ca profitul vine de la sine atunci cand ai servicii si produse de calitate, la preturi corecte!

Asta e tot si este foarte simplu. Concentrati-va sa va faceti produsele si serviciile demn de vandut si veti scapa de griji si batai de cap cu promovarea! Aceste produse si servicii nu mai au nevoie de acele eforturi uriase si sesiuni ample de brainstorming pentru a se gasi cele mai tari cai de promovare, de marketing.

"Cum sa le ambalam?"
"Ce slogan sa alegem?"
"De ce nu se vand?"
"Oare nu am folosit culoarea roz intr-o doza destul de mare?"


Iata doar cateva intrebari pe care multi antreprenori si specialisti si le adreseaza atunci cand lucrurile nu merg cum trebuie. Se chinuie, la modul cel mai serios, sa isi faca produsele si serviciile vandabile. Si asta pentru ca de la sine nu se vinde nimic, stim deja acest lucru! Dar, chiar si asa, in momentul in care incepi sa pierzi prea mult timp si prea multi bani ca sa promovezi un produs, atunci ai de-a face cu un semnal puternic. Se poate sa fie timpul sa trebuiasca sa nu mai schimbi strategia de marketing, ci produsul!


Mult succes in toate!


sursa foto: www.sxc.hu





Tags: afaceriafacerebani afacereprofit afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]