Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Promovarea afacerii dvs. prin Google AdWords

de
2191 0 26 Mai. 2011
Editorial


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice afacere care se doreste de succes trebuie sa detina un website dedicat in exclusivitate. Continutul acestuia este cel mai important factor pentru reusita afacerii dvs, intrucat orice produs se vinde atata vreme cat corespunde nevoilor consumatorilor vizati, iar simpla promovare nu va poate creste profitul.


Google Adwords este cea mai cunoscuta forma de publicitate de tip pay-per-click, punand la dispozitia utilizatorilor de unelte de optimizare a site-ului acestora si de simulare de publicitate. Primul pas pentru a va promova afacerea prin Google Adwords este inregistrarea unui cont. Acesta este gratuit si veti beneficia si de sfaturi prin care va puteti imbunatati continutul website-ului inainte de a incepe sa investiti in promovarea prin acest serviciu. Al doilea pas este alegerea cuvintelor cheie pentru care Google va va afisa anuntul in pagina de rezultate. Pentru a alege cele mai bune cuvinte este nevoie de documentare asupra frecventei utilizarii lor si asupra publicului tinta pe care il vizati.

Un lucru important de retinut este diferenta dintre link-urile organice si cele sponsorizate. Primele sunt cele care apar in mod natural atunci cand se cauta anumite cuvinte in bara de search a motorului Google. Link-urile sponsorizate sunt anunturi pentru site-uri. Vor aparea deasupra link-urilor organice sau in bara din dreapta in pagina de cautare Google si vor fi scoase in evidenta. De remarcat ca unii utilizatori nu prefera link-urile sposorizate si opteaza pentru accesarea celor organice.

Ce trebuie sa stiti despre promovarea prin Google Adwords:

1.    Plata se face per click.

2.    Postarea unui anunt nu va costa nimic.

3.    Odata ce ati pus la punct campania de promovare va puteti gasi anuntul in prima pagina de rezultate in 15 minute.

4.    Suma care se va plati pentru orice click se va stabili in urma unei licitatii. Sunt multe website-uri cu un continut asemanator, iar proprietarii acestora  vor dori sa foloseasca un set de cuvinte cheie similare. Persoana care liciteaza cel mai mult are cele mai mari sanse sa isi gaseasca anuntul in pagina de rezultate Google pe o pozitie mai buna.

5.    Dvs. stabiliti limita de bani pe care sunteti dispus sa o platiti pentru promovare. Impuneti un plafon de fonduri, iar la epuizarea acestuia veti reveni la link-ul organic.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii





6.    Daca un utilizator a dat click pe anuntul dvs. si nu a cumparat nici un produs comercializat  sau nu a apelat la serviciile dvs., ati cheltuit banii de promovare in van.

7.    Cu ajutorul uneltei Trafic Estimator Tool puteti sa simulati o licitatie pentru a determina pozitia pe care anuntul dvs. il va ocupa in pagina de rezultate.

8.    Daca aceasta campanile nu se dovedeste profitabila este cazul sa schimbati cuvintele alese, sa licitati mai mult pentru a castiga un loc mai bun in pagina de cautare sau sa modificati textul anuntului.



Tags: google adwordstehnici google adwordspromovarea adwordsplata per click

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Promovarea afacerii dvs. prin Google AdWords
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton