Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Retargeting, sau cum sunt clientii urmariti pana cumpara ceva, orice!

de
2231 0 05 Iul. 2011
Editorial


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Zilele trecute am fost de-a dreptul haituita pe toate paginile pe care am umblat pe internet de o anumita reclama. Problema care se pune este ca nu vreau sa cumpar nimic ce apartine acelei firme, chiar nu vreau! M-am uitat pe website-ul lor – window shopping pentru cunoscatori- si acum vreau sa imi continui viata la fel ca pana acum.

Problema este ca dau peste tot de firma asta. Bun! Multi stiu, multi nu stiu despre ce este vorba si eu o sa fac putina  lumina in acest subiect.

Treaba asta inteligenta cu urmarirea consumatorilor care nu au cumparat nimic se numeste Behaviour Retargeting, in traducere libera insemnand Retargeting de Comportament. Adica, daca tu ai tastat un anumit set de cuvinte intr-o casuta de cautari pe un website anume, sau ai intrat pe un website care beneficiaza de aceasta minune a advertising-ului tu vei fi acompaniat de o anumita reclama pe orice site te plimbi si care accepta acel tip de advertising.

Totul se datoreaza unui cookie mic care retine un set de informatii esentiale care spun website-urilor ce alte locatii ai mai vizitat, ce interese majore ai, daca iti plac blugii de la Levi’s sau ceai-urile de import. Tehnologia asta e mai veche, nu a aparut acum, insa se dezvolta si se lasa la dispozitia clientilor si posibilitatea de a se „dezabona” de la aceste servicii de advertising.

Acum, profitabilitatea companiilor trebuie sa rasara de pe undeva. Problema este de unde? De unde vine nivelul ridicat al profitabilitatii si rentabilitatii daca cei mai multi dintre noi nu cumpara destul de pe internet. Ei bine, este simplu! In primul rand, cu cat vezi o reclama mai des, cu atat sunt sanse mai mari sa te atraga si sa cumperi ceva. Apoi te poti enerva si cedezi si iti distrugi telefonul, tastatura, spargi o cana, orice si pana la urma tot cumperi ceva.

Apoi, si aici vine partea cea mai amuzanta, majoritatea utilizatorilor au impresia ca acele companii chiar beneficiaza de capital solid pentru a-si pune la punct o campanie de advertising atat de expansiva, din moment ce ii gasim peste tot. Si atunci lumea cumpara din curiozitate sau din nevoia de a fi in pas cu ce se cere pe piata. Iata, cum facem rost de clienti printr-o abilitate discreta de a le urmari sau modifica comportamentul.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: behaviour retargetingadvertisingreclame

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Retargeting, sau cum sunt clientii urmariti pana cumpara ceva, orice!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții n cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton