Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Procedura de inscriere in Programul Start-up Nation

de Alina Constantinescu 24 Mai. 2017 4009
4.5 din 7 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Astazi a fost publicata in Monitorul Oficial legea prin care este aprobat programul Start-up Nation Romania. Termenul estimat pentru deschiderea aplicatiei de primire a proiectelor este inceputul lunii iunie 2017. Toate detaliile privind desfasurarea acestui program sunt prezentate in acest articol.

Va reamintim ca Agentia pentru Implementarea Programelor si Proiectelor pentru IMM-uri (AIPPIMM) a publicat documentele necesare pregatirii proiectelor prin intermediul carora antreprenorii pot solicita finantare pentru afaceri.

Deoarece mai este foarte putin timp pana la deschiderea sesiunii de inscrieri, antreprenorii interesati de acest program trebuie sa isi pregatesca toata documentatia necesara prin care pot solicita un ajutor maxim de 200.0000 de lei, echivalentul a 44.000 de euro.

Inscrierea se face online

Inscrierea in program, solicitarea acordului de principiu pentru finantare si completarea planului de afaceri in vederea obtinerii finantarii se fac online pe site-ul www.aippimm.ro.

Data de la care este activa inregistrarea online se comunica pe site-ul institutiei cu cel putin 5 zile inainte de data inceperii procesului de inregistrare propriu zis.

Pentru participarea la program fiecare solicitant trebuie sa se inregistreze cu user si parola. Dupa crearea contului de inscriere aplicatia va trimite automat pe adresa de e-mail a solicitantului un mesaj si un link de confirmare. Adresa de e-mail trebuie sa apartina beneficiarului si sa se regaseasca in toata documentatia, aceeasi adresa va fi folosita pentru toata corespondenta pe intreaga perioada de implementare si monitorizare a programului.

Punctajul minim necesar pentru obtinerea finantarii nerambursabile va fi de 50 de puncte

Dupa confirmare, aplicatia de inregistrare a planului de afaceri va deveni activa pentru completarea online a planului de afaceri si incarcarea in aplicatie a documentelor solicitate. Calcularea punctajului planului de afaceri se face in timp real si transparent conform grilei de evaluare anexate planului de afaceri.

Punctajul minim pentru a fi acceptat de principiu in vederea verificarii administrative si a eligibilitatii este de 50 de puncte din maxim 100 de puncte posibile. Solicitantii care inregistreaza o societate de 2 ori in cadrul aceleiasi sesiuni de inscriere primesc scrisoare de respingere pentru ambele inregistrari.

 In momentul salvarii si trimiterii planului de afaceri online, aplicatia electronica va genera automat solicitantului un mesaj de confirmare a efectuarii inregistrarii si cu datele corespunzatoare, completate de catre acesta, punctajul obtinut, mesaj care va ajunge automat pe adresa de email a solicitantului.

In termen de 5 zile se va publica pe site-ul institutiei, la adresa www.aippimm.ro , lista cu solicitantii acceptati in vederea verificarii administrative si a eligibilitatii in cadrul Programului, precum si lista cu solicitantii respinsi care nu au obtinut punctajul minim de 50 de puncte sau au inregistrat aceeasi societate de 2 ori. Admiterea in Program se va face  in  ordinea descrescatoare a punctajului obtinut la evaluarea planurilor de afaceri online. La punctaje egale va prevala:

- numarul de locuri de munca ce urmeaza a fi create in cadrul programului;
- numarul de locuri de munca ocupate de persoane defavorizate*/someri/absolventi dupa anul 2012
- achizitia de echipamente tehnologice;
- activitatea pe care acceseaza programul;
- data si ora inscrierii in program.

Dupa aceasta etapa, aplicatia electronica va genera un numar de identificare pentru fiecare proiect in Registrul Unic Electronic, denumit numar RUE.

In cadrul planului de afaceri se solicita completarea si incarcarea in aplicatia electronica de inscriere a cererii tip de acord de principiu pentru finantare (Anexa 3) semnata de reprezentantul legal sau imputernicitul societatii, si a altor documente justificative conform Anexei 1 - Plan de afaceri.

In vederea semnarii acordului de Finantare, beneficiarii trebuie sa prezinte in original:

- cererea tip de acord de principiu pentru finantare (Anexa 3) semnata de reprezentantul legal sau imputernicitul societatii

- certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetul general consolidat, atat pentru sediul social,cat si pentru toate punctele de lucru care au cod unic de inregistrare fiscala, conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, in original sau copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului;

- certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetele locale, atat pentru sediul social,cat si pentru toate punctele de lucru (indiferent daca au sau nu cod unic de inregistrare fiscala), in original sau in copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului. In cazul in care firma nu este inregistrata ca fiind platitoare in cadrul administratiei respective, se solicita o adeverinta.

- documentul emis de catre ONRC din care sa rezulte ca intreprinderile beneficiare sunt intreprinderile nou infiintate de catre persoane fizice care nu au sau nu au avut calitatea de actionar sau asociat intr-un alt IMM care desfasoara sau a desfasurat aceeasi activitate autorizata (cod CAEN) pe care aplica in cadrul programului in anul anterior inscrierii sau in anul inscrierii pana la deschiderea sesiunii de inscriere.



Tags: start-up nationfinantare afacereplan de afacericerere de finantare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 7 voturi.

Articole conexe

MAT: Antreprenorii se mai pot inscrie in Programul Start-Up Nation 2022

de Bianca Tila
25 Aug 2022
Antreprenorii interesati de o finantare de pana la 200.000 lei au la dispozitie inca noua zile pentru a se inscrie, exclusiv online, in programul...

Start-Up Nation 2022. Cand se relanseaza programul dedicat romanilor care vor sa inceapa o afacere. Conditii de finantare

de Idei de afaceri
11 Apr 2022
Programul Start-Up Nation 2022, aflat la a treia editie, va fi lansat pana la mijlocul lunii mai, anunta Ministerul Antreprenoriatului si Turismului,...

Ministru: Start-up Nation revine in aprilie sau mai

de Florin Amariei
25 Feb 2022
Programul Start-up Nation revine in 2022, conform ministrului Cadariu care a confirmat ca ar putea incepe in aprilie sau mai. Ministerul...

Au inceput platile pentru Start-Up Nation

de Florin Amariei
03 Apr 2021
Ministrul Economiei, Claudiu Nasui, anunta ca au inceput platile pentru Start-Up Nation. Platile pentru programul Start-Up Nation au inceput,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]