Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Masura II.3: ce documente cuprinde dosarul cererii de finantare

de Alina Constantinescu 16 Sep. 2016 3939
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Potrivit Ghidului Solicitantului, dosarul Cererii de finantare va cuprinde urmatoarele documente scanate ce se vor atasate cu semnatura electronica in aplicatia electronica MySMIS:

1. Anexe
 
Anexa A - Declaratia de angajament
Anexa B - Declaratie pe propria raspundere privind dubla finantare
Anexa C - Declaratia de eligibilitate
Anexa D - Declaratia privind respectarea principiului egalitatii de sanse
Anexa E – Declaratie in conformitate cu art. 10, din Reg. UE 508/2014
Anexa F – Declaratie privind nedeductibilitatea TVA
Anexa G – Declaratie privind incadrarea in categoria IMM
Anexa H – Bugetul indicativ al proiectului

2. Act constitutiv si statut

3. Certificatul constatator cu informatii extinse, emis de Oficiul Registrului Comertului sau extras complet din Registrul asocatiilor si fundatiilor pentru Asociatiile/ONG-urile infiintate conform OG nr. 26/2000, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de inregistrarea Cererii de finantare

4. Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor / Decizie asociat unic sau Hotararea pentru persoane fizice autorizate / intreprinderi individuale / membrilor intreprinderii familiale, privind aprobarea investitiei, emisa conform actelor constitutive ale solicitantului

5. Ultimul Bilant anual insotit de contul de profit si pierdere inregistrat la Administratia Fiscala/dovada(recipisa), transmitere on-line, dupa caz, sau
Declaratie de inactivitate inregistrata la Administratia Financiara, conform legii, in cazul solicitantilor care nu au desfasurat activitate anterioara depunerii proiectului.

Atentie, firma infiintata in anul in care depune Cererea de finantare nu trebuie sa prezinte aceste documente.

6. Declaratia speciala privind veniturile realizate in anul anterior depunerii cererii, inregistrata la Administratia Financiara.

7. Anexe

Anexa nr. 8 - Studiul de fezabilitate pentru proiecte cu lucrari de constructii-montaj, impreuna cu Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) –completata conform  Anexei nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare
sau
Anexa nr. 9 - Memoriul justificativ pentru proiecte care nu au incluse lucrari de constructii-montaj, impreuna cu Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) completata conform  Anexei nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare
sau
Anexa nr. 10 - Plan de afaceri daca solicitantul isi incepe activitatea in domeniul acvaculturii iar valoarea investitiei nu depaseste 50.000 EUR, impreuna cu Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) completata conform Anexa nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare;
sau
Anexa nr. 10 - Plan de afaceri si Anexa nr. 8 - Studiul de fezabilitate daca solicitantul isi incepe activitatea in domeniul acvaculturii, iar valoarea investitiei depaseste 50.000 EUR.Studiul de fezabilitateva include o evaluare de mediu privind operatiunile propuse si  va fi insotit de Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) completata conform  Anexei nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare.

8. Pentru bunurile propuse spre achizitionare precum si pentru servicii, se vor atasa minim doua oferte pentru categoriile de bunuri/servicii care depasesc valoarea de 132.519 LEI (exclusiv TVA) si o oferta pentru categoriile de bunuri/servicii cu o valoare mai mica de 132.519 LEI (exclusiv TVA), cu justificarea ofertei alese, mentionata in devizele pe obiect.

9. Copie legalizata a Actului de proprietate sau Copie legalizata a Contractului de inchiriere

10. Extrase de carte funciara

11. Raport de evaluare

12. Raport de expertiza tehnica


13. Pentru echipa de management a proiectului (manager de proiect, responsabil financiar si a specialistului in acvacultura) se vor prezenta urmatoarele documente:
CV-ul, model EUROPASS, insotit de Diploma de studii / Diplome de calificare/specializare si Carnet de munca/Adeverinta de vechime – dupa caz, din care reiese o vechime in domeniu de 3 ani
si/sau
Portofoliul activitatilor firmei care realizeaza managementul de proiect.

14. Licenta de acvacultura

15. Contractul de leasing - daca e cazul

16. Cazier judiciar


17. Document justificativ privind asigurarea cofinantarii investitiei, in cuantum de minim 20% din cota de cofinantare (daca este cazul).

18. Dovada inscrierii solicitantului in Registrul CITES

Fiecare document solicitat in Lista documentelor dosarului Cererii de finantare va avea atasata semnatura electronica a reprezentantului legal al solicitantului.

Descarca AICI Ghidul Solicitantului pentru Masura II.3>>



Tags: masura ii.3cerere de finantareplan de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]