Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Masura II.3 - Investitii productive in acvacultura: lista documentelor din dosarul cererii de finantare

de Alina Constantinescu 01 Sep. 2016 3090
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Potrivit Ghidului Solicitantului, dosarul va cuprinde urmatoarele documente scanate ce se vor atasate cu semnatura electronica in aplicatia electronica MySMIS a Cererii de finantare:

1. Anexe
Anexa A - Declaratia de angajament
Anexa B ‐ Declaratie pe propria raspundere privind dubla finantare
Anexa C ‐ Declaratia de eligibilitate
Anexa D ‐ Declaratia privind respectarea principiului egalitatii de sanse
Anexa E – Declaratie in conformitate cu art. 10, din Reg. UE 508/2014
Anexa F – Declaratie privind nedeductibilitatea TVA
Anexa G – Declaratie privind incadrarea in categoria IMM
Anexa H – Bugetul indicativ al proiectului

2. Actele constitutive pentru solicitantii infiintati conform OG nr. 26/2000

3. Certificatul constatator cu informatii extinse, emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de inregistrarea Cererii de finantare
sau
Extras complet din Registrul asocatiilor si fundatiilor pentru Asociatiile/ONG‐urile infiintate conform OG nr. 26/2000, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de inregistrarea Cererii de finantare

4. Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor / Decizie asociat unic sau Hotararea pentru persoane fizice autorizate / intreprinderi individuale / membrilor intreprinderii familiale, privind aprobarea investitiei, emisa conform actelor constitutive ale solicitantului.

5. Ultimul Bilant anual insotit de contul de profit si pierdere inregistrat la Administratia Fiscala/dovada(recipisa), transmitere on‐line, dupa caz, sau Declaratie de inactivitate inregistrata la Administratia Financiara, conform legii, in cazul solicitantilor care nu au desfasurat activitate anterioara depunerii proiectului.

6. Declaratia speciala privind veniturile realizate in anul anterior depunerii cererii, inregistrata la Administratia Financiara conform legislatiei in vigoare Pentru persoane fizice autorizate (PFA)/ intreprinderi individuale (II)/ intreprinderi familiale (IF)

7. Anexa nr. 8 ‐ Studiul de fezabilitate* pentru proiecte cu lucrari de constructii‐montaj, impreuna cu Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) –completata conform Anexei nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare
sau
Anexa nr. 9 ‐ Memoriul justificativ pentru proiecte care nu au incluse lucrari de constructii‐montaj, impreuna cu Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) completata conform Anexei nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare
sau
Anexa nr. 10 - Plan de afaceri daca solicitantul isi incepe activitatea in domeniul acvaculturii iar valoarea investitiei nu depaseste 50.000 EUR, impreuna cu Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) completata conform Anexa nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare;
sau
Anexa nr. 10 ‐ Plan de afaceri si Anexa nr. 8 ‐ Studiul de fezabilitate* daca solicitantul isi incepe activitatea in domeniul acvaculturii, iar valoarea investitiei depaseste 50.000 EUR, Studiul de fezabilitate va include o evaluare de mediu privind operatiunile propuse si va fi insotit de Anexa nr.11 – Anexe financiare (document word si excel) completata conform Anexei nr. 12 – Precizarea ipotezelor care au stat la baza intocmirii proiectiilor financiare.

8. Pentru bunurile propuse spre achizitionare precum si pentru servicii, se vor atasa minim doua oferte pentru categoriile de bunuri/servicii care depasesc valoarea de 132.519 LEI (exclusiv TVA) si o oferta pentru categoriile de bunuri/servicii cu o valoare mai mica de 132.519 LEI (exclusiv TVA) (alin. (5), art. 7 din Legea 98/2016), cu justificarea ofertei alese, mentionata in devizele pe obiect.
Pentru ofertele indicative de pret prezentate se vor respecta detaliile mentionate in sectiunile ‐Descrierea investitiei si Costurile estimative ale investitiei‐ din Anexa 8‐ Studiul de fezabilite, respectiv Anexa 9‐Memoriul justificativ.

9. Copie legalizata a Actului de proprietate asupra activelor pe care se fac investitiile, insotit de Fisa de cadastru si intabularea imobilelor.
sau
Copie legalizata a Contractului de inchiriere, superficie sau concesiune, din care sa rezulte dreptul de folosinta asupra cladirilor/terenului/luciu de apa pentru minim 8 ani (cei 8 ani vor acoperi perioada de timp din momentul incheierii contractului si finalizarea monitorizarii) in care este stipulat acordul proprietarului/administratorului
cu privire la realizarea investitiei.

10. Extrase de carte funciara pentru informare de data recenta (emise cu maxim 30 de zile inainte de depunerea cererii de finantare), din care sa rezulte ca terenurile, imobilele sunt libere de sarcini.

11. Raportul de evaluare intocmit de un expert autorizat ANEVAR,independent de solicitant, privind valoarea de piata a terenului/imobilelor achizitionate in cadrul proiectului (intocmit cu cel mult sase luni inaintea depunerii cererii de finantare).

12. Raportul de evaluare intocmit de un expert autorizat ANEVAR, independent de solicitant, privind valoarea de piata a contributiei in natura, conform art.69, alin.1 din Regulamentul (UE) nr. 1303/2013 (intocmit cu cel mult sase luni inaintea depunerii cererii de finantare).

13. Raportul de expertiza tehnica de specialitate asupra constructiilor existente (intocmit cu cel mult trei luni inaintea depunerii cererii de finantare) ‐ in cazul modernizarilor.

14. Pentru echipa de management a proiectului (manager de proiect, responsabil financiar si a specialistului in acvacultura) se vor prezenta urmatoarele documente: CV-ul, model EUROPASS, insotit de Diploma de studii / Diplome de calificare/specializare si Carnet de munca/Adeverinta de vechime si/sau Portofoliul activitatilor firmei care realizeaza managementul de proiect.

15. Licenta de acvacultura pentru unitatile functionale care solicita sprijin pentru modernizare si/sau extindere.

16. Contractul de leasing, pentru constructiile si/sau echipamentele ce face parte integranta din investitie – (daca este cazul)

17. Cazierul judiciar al solicitantului.

18. Document justificativ privind asigurarea cofinantarii investitiei, in cuantum de minim 20% din cota de cofinantare (daca este cazul).

19. Dovada inscrierii solicitantului in Registrul CITES – conform HG nr. 1191/24.11.2010 privind stabilirea sistemului de inregistrare a loturilor de sturioni din crescatorii si a caviarului obtinut din activitati de acvacultura si de marcare prin etichetare a caviarului (daca este cazul)

Click aici pentru mai multe detalii despre inregistrarea cererii de finantare>>


Tags: cerere de finantaresemnatura electronicaacvacultura

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]