Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Customer Service la superlativ. 6 sfaturi esentiale!

de Ilinca Dobrescu 21 Mar. 2014 2731
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In materie de Customer Service, cu totii suntem cei mai buni. Cel putin, asa credem noi. In fapt, foarte putine business-uri vor aloca investitii financiare si non-financiare puternice in aceasta directie, pentru specializare in customer service.

Din pacate, o asemenea decizie se va dovedi a fi fatala pentru numeroase afaceri, pe termen scurt, mediu si lung.
 
Iata si cele 6 sfaturi esentiale de care sa tineti cont pentru a livra Customer Service de top:
 
  1. Cunoasteti acest concept in profunzime, inainte de toate! Mergeti la cursuri si seminarii, cititi carti de specialitate, luati alaturi un consultant care sa va introduca in acest domeniu. Doar asa, intelegand cu ce aveti de-a face, veti reusi sa deveniti un as in domeniu.
     
  2. Nu uitati ca orice alta strategie de management si marketing trebuie sa tina cont de ce isi doresc clientii dvs.! De la bun inceput, orice decizie ati lua, treceti-o prin filtrul gandirii clientilor vostri ideali. Cum vor fi ei afectati de aceste modificari? Impactul produs va fi unul pozitiv sau unul negative?
     
  3. Viteza in rezolvarea problemelor ce tin de customer service. Adresati imediat probleme care apar. Este esential sa intelegeti ca viteza reprezinta punctul forte de care aveti nevoie pentru a avea clienti fericiti, satisfacuti, usor de fidelizati. Nu lasati problemele sau cerintele sa zaca prea mult. Se pot transforma in surse de nemultumire grava si chiar de conflicte ce ar fi putut fi evitate.
     
  4. Mizati pe angajati cu experienta in domeniu. Una este sa lasi clientii pe mana unui angajat bun si cu totul alta este sa iti lasi incepatorii in prima linie de front.
     
  5. Puneti-va in locul clientilor vostri. Si aici nu ne referim doar la voi, fondatorii afacerilor, ci si la manageri si profesionisti cu care lucrati. Cu totii trebuie sa folositi produsele si serviciile pe care le oferiti, cu fiecare ocazie. Apoi, desi este dificil ceea ce va cerem, folositi cu incredere si produsele si serviciile competitiei. Veti avea mult de castigat daca veti intelege ce marca ati alege daca ati putea gandi obiectiv. Descoperiti ce ofera competitorii, daca clientii lor sunt mai fericiti si de ce anume!
     
  6. Tineti pasul cu trendurile si cu nevoile adresate de clienti. Solutia nu este intotdeauna sa reparati greselile rapid. O solutie si mai buna este sa anticipati problemele, sa le preveniti.
Sursa foto: www.freegreatpicture.com
 


Tags: clienticustomer servicestrategii de customer service

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Franciza Mr. Sandless - o afacere la cheie cu peste 120 de mii de clienti unici

de Marinache Horia Cristian
08 Oct 2015
Franciza Mr. Sandless reprezinta solutia ideala pentru reconditionat si polisat parchet si podele (fara raschetare). Conform Entrepreneur Top 500...

Analizeaza-ti clientii si afla cum poti face mai multi bani!

de Maria Nicutar
27 Mai 2013
Da, vrem mai multi bani! Si sa recunoastem ca daca nu am avea bani, nici salariati nu am avea. Am lasa pe drumuri angajati si acestia au nevoie de...

Avantajele francizatului, francizorului si ale retelei de franciza in relatii cu furnizorii, clientii si concurentii

de Matei Antonescu
28 Oct 2011
Franciza nu mai este o necunoscută pentru români. Franciza permite dezvoltarea unei reţele împreună cu parteneri independenţi pe baza unui...

Francize - Un produs pentru care clientii stau la coada

de Vasile Coman, Silvia Bucsan
26 Feb 2008
Doua treimi din cheltuielile unei patiserii, francize, sunt legate de doua etape ale desfasurarii activitatii: 1) aprovizionarea cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]