Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseli de comunicare pe care oamenii de afaceri le fac prea des!

de Ilinca Dobrescu 31 Oct. 2013 4379
4 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Antreprenorii au de-a face cu o serie larga de provocari si una dintre cele mai serioase este cea de a comunica in mod eficient. Daca nu exista comunicare eficienta, sansele sunt slabe ca afacerea sa functioneze optim.

In principiu, comunicarea eficienta reprezinta cea mai scurta cale catre succes. Daca reusesti sa comunici mesajele dorite catre audientele potrivite, in maniera cea mai buna, deja jumatate de drum este parcurs.

In fapt, zilnic descoperim foarte multe greseli comise din cauza comunicarii subrede. Prea multi antreprenori si manageri nu reusesc sa isi canalizeze mesajele in mod eficient catre angajatii lor, catre colegi si superiori, catre parteneri de afaceri si investitori. Rezultatul comunicarii ineficiente? Productivitate scazuta, rezultate slabe, conflicte si discutii, nemultumiri si pierderi financiare.

In acest sens, va prezentam cateva greseli de comunicare pe care multi oameni de afaceri le comit:

1. Nu comunicam in mod eficient obiectivele pe care dorim ca echipele noastre de angajati sa le indeplineasca.
Oamenii nostri au nevoie de indicatii clare, de explicatii si lamuriri. Daca va veti asigura ca acestia detin toate informatiile necesare, veti economisi timp si bani pe termen lung. Greselile vor fi mai putine si angajatii vostri vor apela la ajutorul vostru mai rar.

2. Nu comunicam in mod eficient mesajele de marketing. Atunci cand nu poti ajunge la audientele tale tinta cu mesaje eficiente, lucrurile vor merge intr-o singura directie, catre esec. Nu aveti cum sa vindeti daca nu oferiti clientilor potentiali motivele necesare.

3. Nu comunicam in mod eficient viziunea care trebuie sa ne ajute sa ne indeplinim obiectivele pe termen scurt si cele pe termen lung. Viziunea voastra nu trebuie sa ramana un secret pentru manageri, directorii si angajatii care trebuie sa contribuie in mod activ pentru ca aceasta sa devina realitate. Ajutati-va oamenii sa vada intreaga perspectiva pe care o vedeti si voi!

Iata si cateva strategii de care sa va folositi pentru ca eficienta cu care comunicati sa fie cat mai inalta:

1. Asigurati-va ca mesajul transmis are un sens clar si pentru dvs.
Inainte de a transmite un mesaj, este esential sa va asigurati ca va este clara finalitatea sa, rezultatele pe care doriti sa le produceti.

De foarte multe ori descoperim ca nici noi nu putem clar sa intelegem ce vrem de la oamenii nostri. Nici noi nu intelegem foarte clar care sunt strategiile pe care angajatii nostri sa le elaboreze. Asteptam o minune, un miracol, o solutie, initiativa din partea angajatilor nostri. Comunicati-le acest lucru pentru ca ei sa isi asume responsabilitatile necesare!

2. Cereti feedback din partea cunoscutilor, rudelor, prietenilor, partenerilor de viata. Foarte rar se intampla sa ne intrebam cunoscutii daca suntem persoane comunicative sau dificile, persoane cu care se poate purta o discutie limpede sau daca avem momente cand lasam loc de nelamuriri si neclaritati.

3. Urmati un curs de comunicare si dezvoltare a abilitatilor de comunicare! Expertii in comunicare ar putea sa va ajute sa deveniti un comunicator mai bun, o persoana care poate transmite mesajul corect in cea mai eficienta modalitate pentru efecte garantate!


Mult succes si afaceri profitabile!


sursa foto: www.freegreatpicture.com



Tags: comunicare eficientaafaceriafaceri de succescomunicare afacericomunicare in afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Registru National de Franciza pentru monitorizarea afacerilor

de Florin Amariei
25 Oct 2018
Romania va implementa un Registru National de Franciza pentru monitorizarea afacerilor. Guvernul Romaniei a adoptat un proiect de lege prin care...

Afaceri in franciza - Armand, o cofetarie cu peste 1300 de produse savuroase

de Idei de afaceri
28 Apr 2016
Cofetaria Armand s-a lansat in urma cu sase ani, se bucura de un real succes si detine in prezent 3 locatii. In plus, vanzarea se face si cu ajutorul...

3 afaceri cu francize ieftine si profitabile

de Marinache Paula
22 Ian 2016
Know-how-ul este un aspect vital pentru pornirea unei noi afaceri. Daca il detii, succesul afacerii e ca si garantat. Ramane doar sa-ti dovedesti...

Franciza Mortimer English Club - engleza pentru afaceri si nu numai

de Idei de afaceri
27 Nov 2015
"Angajatii nostri stiu engleza, dar nu o pot vorbi!" Aceasta ar putea fi replica multor directori de companii nationale si internationale. De fapt,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]