Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 sfaturi pentru a alege un nume potrivit business-ului tau
Afla ce trebuie sa stii daca esti un tanar antreprenor care isi alege un nume pentru business-ul sau proaspat lansat, in opinia lui Stefan Liute, strategy director la o agentie de consultanta pentru branding si design interactiv ce deserveste branduri si institutii din toata lumea.
Ganditi din papucii clientului vostru
Acesta este primul lucru pe care Stefan Liute il recomanda celor care pornesc pe propriul drum si lanseaza propriul business. El spune ca numele unei companii trebuie sa placa si, mai ales, trebuie sa ramana in mintea clientului.
"Alegeti un nume care sa placa si sa ramana in mintea clientilor in primul rand, si abia apoi a voastra. Asta nu se poate face in solitudine, in biroul propriu."
Alegeti un nume simplu
Simplitatea castiga intotdeauna, indiferent de situatia la care ne raportam. La fel si in cazul alegerii unui nume potrivit pentru un business nou, simplitatea are un rol important.
"Alegeti un nume mai simplu si usor de inteles decat sunteti inclinati in mod natural sa o faceti, pentru ca veti percepe intotdeauna orice variante de nume cu o mai mare subiectivitate decat o vor face clientii vostri".
Fiti autentici!
"Nu incercati sa pareti mai mult sau altceva decat ceea ce sunteti", mentioneaza Liute. O astfel de abordare este deseori interpretata ca un semn de ridicol, prost-gust, prostie sau neadecvare de catre clientii din ziua de azi, care sunt tot mai educati si cu putere mai mare de discernamant, explica el.
Numele comercial vs numele persoanei juridice
Nu confundati numele comercial cu numele persoanei juridice prin care va desfasurati activitatea, le spune reprezentantul Grapefruit tinerilor antreprenori.
"Cele doua NU sunt unul si acelasi lucru, iar pentru client conteaza primul, nu ultimul dintre cele doua. Numele comercial trebuie sa poata fi inregistrat ca marca comerciala cel putin in Romania, la OSIM.
Doar pentru cei care conteaza
"De asemenea, nu incercati sa satisfaceti pe toata lumea cu noul nume, ci doar pe cei care conteaza cel mai mult", sustine Liute. Pentru a placea tuturor, elementele creative precum numele sau logo-urile, trebuie sa devina cel mai adesea anoste si mediocre.
"Numele extraordinare au fani, dar si detractori multi" conchide cel care a infiintat in 1999, la Iasi, un mic parteneriat creativ cu Marius Ursache si Laurian Gridinoc, lansand astfel agentia de consultanta pentru branding si design interactiv Grapefruit.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Bursele europene inchid in usoara crestere
de Bianca TilaSalina artificiala. Afacerea perfecta din mediul urban
de Bianca TilaBVB: Dupa 30 de minute de la debutul tranzatiilor, rulajul se cifra la 3,189 miliarde de lei
de Bianca TilaPiata de desfacere. Unde pot vinde produsele mele
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit