Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de
5219 0 12 Mai. 2016
Leadership


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de bani.

Consumatorii sunt de multe ori circumspecti in fata preturilor mici pentru ca asociaza preturile reduse cu calitatea proasta.

Primele nelinisti sunt legate de calitatea materiilor prime (cred ca sunt de calitate redusa daca pretul este atat de mic) sau de procesul de productie ce poate reduce beneficiile pe care un consumator si le doreste de la un anumit produs.

De aceea, pentru a castiga increderea clientilor este important sa le explicati cum ati obtinut acest raport atractiv intre pret si calitate. Poate fi vorba despre eficientizarea productiei, de identificarea unor furnizori mai ieftini.

Asadar,

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


  Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi...

Oferta Speciala
valabila 48h


1. Explicati pe intelesul consumatorilor inovatiile pe care le-ati introdus si alegeti canalele de comunicare potrivite. Comunicarea acestor lucruri convinge clientii ca merita sa cumpere produsul si ca nu vor fi pacaliti.

2. Asigurati-va ca clientii percep diferenta intre produsele dumneavoastra si cele ale concurentilor
Nu este suficient daca aveti un pret mai mic pentru oferta dumneavoastra. Daca grupul-tinta nu observa si nu apreciaza acest lucru, toate eforturile de a reduce costurile sunt inutile.

Astfel, trebuie sa le comunicati consumatorilor ca produsele dumneavoastra, similare cu cele ale concurentilor, sunt mai ieftine. Puteti face acest lucru prin campanii de promovare, astfel incat clientii sa isi formeze aceasta perceptie despre oferta dumneavoastra.

De exemplu, unele companii publica pe website tabele comparative cu produsele sau serviciile lor si cele ale concurentilor. Astfel le arata consumatorilor ce economii pot realiza.

Desigur, datele oferite despre concurenti trebuie sa fie corecte si actualizate.
Daca o firma include informatii false, risca sa piarda din start increderea clientilor.

3. Un aspect important in comparatia produselor si serviciilor proprii cu cele ale concurentei este perceptia calitatii.
Clientii trebuie convinsi ca oferta dumneavoastra este cel putin la acelasi nivel cu cel al concurentei. Totodata, daca aduceti mai multe avantaje decat concurentii, trebuie sa comunicati acest lucru cat mai eficient cu putinta.

Dupa achizitionarea produsului dumneavoastra, clientii trebuie sa simta satisfactia ca au realizat o achizitie buna. Daca sunt mulțumiti, vor cumpara produsele din nou, devenind clienti loiali.



Tags: clientiincredere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor
Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

10 citate despre afaceri care iti vor reda increderea in tine

de Florin P. Amariei
18 Sep 2018
Sunt momente si momente in viata unui antreprenor. Daca acum te afli intr-o perioada mai dificila, adu-ti aminte de ce ai inceput si de ce trebuie sa...

Pozitionare strategica in afaceri prin capacitatea de negociere cu clientii

de Dan Iacobescu
22 Ian 2016
Ca antreprenor iti poti imbunatati pozitia strategica daca reusesti sa lucrezi cu clienti care sunt mai putin in masura sa exercite efecte...

Cum sa-ti dezvolti increderea de a lua decizii si sa fii mai productiv

de Octavian Dinu
03 Mar 2015
Cand te confrunti cu o decizie importanta referitoare la afacerea ta, e usor sa incepi sa analizezi prea mult. Pe masura ce dezbati avantajele si...

Cum sa rezolvi problemele clientilor si neintelegerile?

de Anca Raileanu
09 Feb 2015
Nimeni nu isi doreste o disputa - si asta se aplica si angajatilor, si clientilor. Ce este de facut? Solutia este sa implementezi un sistem unde...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Exista disponibilitate de investitie intr-un proiect de afacere pe zona energiei electrice?

Intrebare: Caut investitor pentru un proiect de anvergura pe zona energiei electrice - cu implicatii directe in achizitie, stocare si distributie la nivelul consumatorului casnic. Proiectul dispune de o componenta tehnica si de o componenta comerciala, putand fi implementat in 4 moduri. Proiectul a fost finalizat dupa o perioada de 8 luni de documentare si analiza, pornind de la un model existent pe piata franceza de profil.

Raspuns: Buna ziua domnule interesul dvs. de anunț eu sunt un broker de investiții vă pot...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016