Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client

de
5191 0 28 Apr. 2016
Leadership


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Contextul in care consumatorii interactioneaza cu brandul este foarte important pentru emotiile care se formeaza in jurul acestuia.

Daca brandul este asociat cu emotii pozitive, atunci clientul devine atasat de produsele dumneavoastra, fapt ce conduce la cumparari repetate.

In caz contrar, daca interactiunea cu brandul se realizeaza in contextul nepotrivit, atunci exista riscul crearii unei asocieri negative. Astfel, daca mediul este enervant, plictisitor sau agresiv, consumatorii vor asocia acest sentiment cu brandul.

Cel mai bun context in care poate fi livrat un brand este atunci cand consumatorii intreaba de el. Persoanele care ofera informatii si pareri despre un produs sau serviciu, fie ca este vorba despre alti clienti sau despre angajati, sunt deosebit de importante in formarea perceptiei cu privire la un brand.

Daca nu sunteti sigur ca mesajul transmis de brand este potrivit, iata cateva intrebari ale caror raspunsuri va pot ajuta sa il evaluati:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


  Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi...

Oferta Speciala
valabila 48h


- Transmite ceva diferit fata de mesajul competitorilor?
- Este scurt, simplu si clar?
- Este autentic si transmite incredere?
- Rezoneaza cu aspiratiile grupului-tinta?
- Spune o poveste?
- Reflecta realitatea?

Consumatorii loviti de criza au devenit mai greu de multumit pentru ca isi doresc mai mult pentru mai putini bani. Ei analizeaza mai atent ofertele pe care sa cheltuie banii.

Brandul joaca un rol important in acest context pentru ca determina clientii sa cumpere sau nu produsele si serviciile dumneavoastra.

In incercarea de a va diferentia de sute sau chiar mii de oferte existente pe piata,trebuie sa acordati atentie mesajelor pe care le transmiteti clientilor.


Tags: afacerebrandclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum iti formezi o cultura organizationala in propria afacere

de Camelia Diaconu
27 Aug 2018
Orice intreprindere, indiferent de bugetul pe care il are disponibil este important sa isi creeze propria cultura organizationala. Acest fapt poate...

Porneste o afacere cu bani putini. Afla cum

de Florin P. Amariei
22 Mai 2018
Este posibil sa porneste un business cu bani putini? Sigur ca da! Afla cum si, mai important, afla ce trebuie sa ai in vedere pentru ca acest vis sa...

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de Teo Manole
12 Mai 2016
Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de...

Cum sa-ti redresezi afacerea dupa un esec?

de Idei De Afaceri
26 Apr 2016
Nimic nu este mai descurajator pentru un antreprenor ca rata mare de esec din randul afacerilor nou-lansate. Dar, trebuie sa tii cont de anumite...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Cum ma puteti ajuta?

Intrebare: Fostul hotel Privighetoarea din SLOBOZIA-IALOMITA situat la marginea orasului in calea turistilor care merg la mare, trebuie reconstruit si imbunatatit cu anexe gen piscina, terenuri de tenis, parc de distractii etc; suprafata teren 4500 metrii patrati.sunt acte de propietate, am nevoie de investitor cu capital financiar, profit garantat. SOS! Ma puteti ajuta?
Va multumesc!

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016