Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum faci angajarea oamenilor potriviti

de
1498 0 07 Mai. 2015
Leadership


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cercetarile realizate pe tema conflictelor la locul de munca arata ca principalele cauze sunt urmatoarele, in ordinea importantei: incompatibilitatea de caracter, stresul si gradul ridicat de incarcare a muncii. O prima solutie a evitarii conflictelor pare a fi angajarea din start a persoanelor compatibile din punctul de vedere al caracterului.

Totusi, angajarea persoanelor cu acelasi tip de personalitate nu este o solutie pentru bunastarea unei organizatii deoarece conduce la instalarea gandirii de grup. in orice mediu de lucru este nevoie de un echilibru intre oameni, din punctul de vedere al personalitatii. Ceea ce managerii pot sa faca este sa angajeze persoane tolerante, care nu pornesc un conflict din nimic.

Exista mereu o persoana care declanseaza conflictul, iar daca am trai intr-o lume perfecta am putea identifica aceasta persoana. Managerii isi pot da seama inca de la interviu daca un cadidat este tipul de persoana care declanseaza conflicte. intrebari de genul: „De ce ati renuntat la locul de munca anterior?” sau „Cum v-ati inteles cu colegii de munca?” pot oferi indicii importante.

Daca raspunsurile sunt „Nu ma intelegeau”, „Toata lumea avea ceva cu mine”, trebuie sa fiti precaut. De asemenea, referintele de la locul de munca anterior al angajatului sunt de ajutor. Pentru a evita angajarea unei persoane nepotrivite unele companii introduc perioada de proba pentru a vedea cum se integreaza un candidat in mediul de lucru.

 Leadership

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


Caile de solutionare a conflictelor vin adesea din stilul de leadership. Managerii trebuie sa transmita valori legate de toleranta si de comunicare deschisa astfel incat conflictele sa fie solutionate atunci cand apar. Schimbarea organizationala nu este usor de realizat. Necesita timp si dedicare atat din partea managerilor, cat si a angajatilor.

Dar, comparativ cu costul conflictelor, identificarea solutiilor pentru conflicte creeaza avantaje majore atat pentru angajat, cat si pentru firma.

Managerii au un rol important in rezolvarea conflictelor. Acestia trebuie sa accepte ca altercatiile intre angajati sunt inevitabile, trebuie sa aiba o atitudine deschisa fata de astfel de situatii si trebuie sa promoveze comunicarea intre angajati despre cum se poate invata din diferentele intre oameni. Solutionarea conflictelor nu este usoara: necesita timp, energie si rabdare din partea tuturor angajatilor. Totusi, din perspectiva pierderilor date de conflicte, eforturile merita.



Tags: angajatiloc de muncamanagericonflicteleadership

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum faci angajarea oamenilor potriviti
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 tendinte de leadership in 2018

de Idei De Afaceri
27 Feb 2018
Transformarea mediului de business obliga liderii sa se transforme si ei. Mediul de operare al companiilor este puternic influentat de ritmul...

Provocari de leadership in companiile antreprenoriale

de Idei De Afaceri
21 Dec 2017
Conducerea unei organizatii antreprenoriale este un lucru provocator. Departe de a beneficia/de a avea nevoie de gradul de procedurizare al unei...

Tendinte privind leadership-ul de business in 2017

de Idei De Afaceri
07 Sep 2017
Leadership-ul este o tema centrala in lumea de business. Definitia acestuia evolueaza. Stilistica practicarii lui asemenea. Modelele cunoscute...

Studiu: Doar 16% din companii implementeaza strategii de leadership adaptate economiei digitale

de Alina Constantinescu
29 Sep 2016
Studiul global Leaders 2020 arata ca numai 16% din companiile participante au implementat strategii de leadership adaptate la economia digitala,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016