Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa rezolvi problemele clientilor si neintelegerile?

de
1246 0 09 Feb. 2015
Leadership


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Nimeni nu isi doreste o disputa - si asta se aplica si angajatilor, si clientilor.

Ce este de facut? Solutia este sa implementezi un sistem unde angajatii din prima linie pot rezolva problemele rapid si fara prea multe sacrificii. Angajeaza doar persoane care au abilitatea de a face clientii fericiti. De multe ori cand o situatie ajunge la manager, acesta pur si simplu ofera ceva clientului ca sa scape de el.

Din pacate, chiar daca aceasta atitudine poate rezolva situatia, nu inseamna ca ajuta la recastigarea satisfactiei si a increderii.

Pe de alta parte, angajatii din prima linie au toate informatiile necesare pentru a crea contextul problemei respective si pentru a o rezolva in cel mai eficient mod posibil. Invata-ti angajatii sa fie ascultatori, activi si sa recunoasca ce e adevarat si ce nu.

Uneori se poate sa trebuiasca sa ajusteze asteptarile… „Va inteleg asteptarile, dar alti clienti vad lucrurile in acest mod…” Daca un client este pur si simplu imposibil sau devine abuziv, este total acceptabil sa ii ceri sa plece.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


Cu toate acestea, daca te confrunti des cu astfel de situatii poate insemna ca produsele sau serviciile pe care le oferi au nevoie de ajustari considerabile.


Tags: clientineintelegeriangajativanzarirezolvarea disputelor

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa rezolvi problemele clientilor si neintelegerile?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum remediezi performantele slabe ale angajatilor tai

de Teo Manole
14 Iun 2016
Poate cea mai dificila situatie pentru un manager este cea in care un angajat stie care sunt cerintele privind calitatea muncii, insa nu este dispus...

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de Teo Manole
12 Mai 2016
Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de...

2 modalitati de a-i face pe angajati sa lucreze ca pentru propria afacere

de Liliana Constantin
12 Apr 2016
Iti doresti ca angajatii tai sa lucreze cu pasiune si sa coopereze ca si cum ar face-o pentru propria afacere? Daca ai oamenii potriviti, iata cum...

Pozitionare strategica in afaceri prin capacitatea de negociere cu clientii

de Dan Iacobescu
22 Ian 2016
Ca antreprenor iti poti imbunatati pozitia strategica daca reusesti sa lucrezi cu clienti care sunt mai putin in masura sa exercite efecte...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016