Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Gaseste o voce pentru brandul tau

de
814 0 11 Iun. 2014
Leadership


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Constientizarea brandului este foarte importanta. Cu o pozitie corecta a acestuia poti atrage exact targetul de audienta pe care il cauti. Oricine isi doreste ca start-up-ul sau sa fie atractiv. Daca stim sa fim noi insine si autentici, nu conteaza cati oameni ne evita, noi trebuie sa atragem oamenii minunati pentru a se bucura de comunitate.

 
Pentru a stabili vocea brandului tau, avem in continuare cateva sfaturi:
 
Intreaba-te pe cine targetezi. Vezi daca tinta ta sunt oamenii de stiinta batrani sau tinerii hipsteri. In cele mai multe cazuri, nu iti doresti sa vorbesti cu parintii tai asa cum o faci cu prietenii.
 
Vorbeste cu clientii tai. Dupa ce ai stabilit care este publicul tinta, incepe sa ii vorbesti. Sansele sunt ca tu sa tranzactionezi cu clientii multi ani si sa stii exact cine sunt ei cu adevarat. Fa ceea ce functioneaza cel mai bine daca stii asta deja.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
Pune-ti intrebari. Acest lucru face munca de un milion de ori mai usoara. Noi, oamenii, cu greu ne gandim la deciziile majore. In cele mai multe cazuri, cand apare ceva care trebuie decis, gandeste-te la brandul tau si intreaba-te ce ar fi mai bine pentru acesta. Intotdeauna vei gasi un raspuns, si in cele mai multe cazuri, este raspunsul corect.
 
Ramai consistent. Schimbarea vocii brandului tau o va confunda doar audienta. E ca atunci cand esti bipolar. In cea mai mare parte, pentru a obtine o urmare solida, mesajul tau trebuie sa fie consistent. Urmarile solide sunt aduse de mesajele solide.
 
Fii autentic! In afara de a fi consecvent, mesajul tau trebuie sa fie real. Daca incerci sa inseli, nu vei face decat sa enervezi oamenii. Tu nu vei primi o urmare solida, consistenta si, in cele mai multe cazuri, nu vei avea o buna reputatie. Perceptia este totul si, daca nu poate fi reala, atunci nu trebuie facuta.
 
Fii neinfricat. Daca ai stabilit publicul tinta si stii cum sa ii vorbesti, stii ce ar face vocea in cele mai multe circumstante. In plus, stii sa ramai consecvent si sa pastrezi realitatea, asa ca da-i drumul! Tu trebuie sa fii cel care le face pe toate, sa glumesti. Publicul tau tinta trebuie sa te iubeasca, nu sa te jigneasca, si trebuie sa stie ca esti sincer cu brandul tau.
 
Asculta-ti clientii. Daca nu vinzi nimic si nimeni nu te asculta, inseamna ca piata iti transmite ceva. Fa altceva! Niciodata nu-ti fie frica de esec si niciodata nu deveni prea emotional in ideea ta. Fa ceea ce iti place, dar si ceea ce oamenii isi doresc sa cumpere.
 
Toate acestea te ajuta sa gasesti vocea brandului tau, dar si sa mentii relatia cu clientii. Oamenii isi doresc ca cel de la care cumpara sa fie sincer, sa ii inteleaga si sa le ofere ce au nevoie. Prin toate acestea iti poti construi si brandul.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceribrandbrandingpublic tinta

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Gaseste o voce pentru brandul tau
Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

10 citate care te vor ajuta sa continui in afaceri

de Florin P. Amariei
08 Mai 2018
Ne dorim o afacere de succes cu adevarat pentru ca ar reprezenta sansa de a infaptui lucruri marete. Am putea sa oferim clientilor produse si...

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client

de Teo Manole
28 Apr 2016
Contextul in care consumatorii interactioneaza cu brandul este foarte important pentru emotiile care se formeaza in jurul acestuia. Daca brandul este...

Cum pornesti un proiect de afaceri pe baza de pachete de lucru

de Teo Manole
21 Apr 2016
Ca punct de pornire a unui proiect, trebuie sa impartim activitatile in sarcini care pot fi delegate persoanelor implicate in proiect. Aceste...

Vrei sa ai succes in afaceri? Construieste o retea de oameni-resursa!

de Anca Raileanu
31 Mar 2016
Atunci cand iti construiesti afacerea alege oameni care-ti impartasesc valorile, care te pot inspira si incuraja. Gaseste o fundatie sau un numar...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016