Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 lucruri care te vor diferentia de competitori

de
1056 0 09 Iun. 2014
Leadership


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Poti face rost de bunuri de la furnizorii mari, poti consuma sau cumpara mancare din lanturile de magazine si restaurante sau poti stapani mici afaceri locale. Poti alege oricare dintre acestea. De exemplu, avem pet-shop-ul. Multe orase au lanturi nationale de market, asa cum au si pet shop-uri. Consumatorii vor intreba intotdeauna alti consumatori despre optiunile pe care le au la dispozitie in legatura cu locul in care isi fac cumparaturile.


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



 
Micile afaceri se afla in ipostaza unica de a oferi experiente clientilor. Produsele si serviciile lor sunt intotdeauna de nisa si operatiunile afacerii sunt flexibile. 
 
1. Trebuie sa-ti intelegi factorii de diferentiere
 
Pentru a oferi o experienta unica si memorabila clientului tau, este vital sa intelegi ceea ce diferentiaza concurenta de propria ta afacere si sa te incadrezi pe piata conform acestor factori de diferentirere. Chiar daca vinzi un serviciu intr-un spatiu competitiv larg, intotdeauna va fi ceva care iti va diferentia afacerea de celelalte.
 
Ca exemplu, sa luam afacerea vopsirii caselor. Cum poti sa faci deosebirea intre tine si alte afaceri din comunitate? Da, conteaza si pretul, dar ce altceva ai de oferit? Iti supraveghezi proiectele? Poti garanta data unui inceput si a unui sfarsit? Vorbeste cu angajatii tai - ce au auzit de la clienti? Nu te teme sa soliciti feedback de la acestia din urma - daca cineva stie de ce esti diferit fata de alti competitori, inseamna ca aceia sunt clientii tai!
Freelancerii si contractorii independenti pot folosi acesti factori diferentiatori in acest mod - gandeste-te la modurile in care te poti face indispensabil clientilor tai. 
 
2. Fii sincer in ceea ce priveste valorile tale
 
Afacerea ta de baza are legatura cu lucruri precum etica, interactiune si o permanaenta legatura cu angajatii si clientii si, desigur, cu implicarea cu care iti livrezi produsele si serviciile. Aceste valori sunt importante pentru modul in care vor avea asteptari clientii de la afacerea ta.
 
3. Fii propriul avocat al brandului tau
 
Modul in care iti reprezinti afacerea este o alta parte din ceea ce inseamna sa fii un mic detinator de afacere. Brandul tau nu este doar un logo, reprezinta felul in care factorii diferentiatori au efect asupra ta si in orice intreprinzi - cum iti livrezi produsele, cum conduci operatiuni, relatia cu furnizorii etc.
 
4. Nu uita de angajatii tai
 
Nu este suficient ca iti reprezinti afacerea. Trebuie sa setezi scopurile performantei angajatilor cu scopurile si obiectivele tale. De exemplu, daca unul dintre factorii diferentiatori ai afacerii tale sunt fiabilitatea sau agilitatea, gandeste-te la recompensele celor ai caror pasi vor fi intotdeauna inaintea asteptarilor clientilor.
 
5. Evanghelizeaza-te
 
Fii sigur ca introduci in strategia ta de marketing certificatele pentru clienti, actele care nu doar ca explica cine esti, ci de ce esti diferit si ceea ce pot descoperi clientii de la tine.
Cum creezi o experienta unica clientilor tai?
 
Sursa: smallbiztrends.com
 


Tags: afaceriantreprenoricompetitorimarketingbrand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 lucruri care te vor diferentia de competitori
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum sa adopti un mod de gandire pozitiv. 3 sfaturi pentru antreprenori

de Alina Constantinescu
16 Nov 2016
Principiile si valorile joaca un rol esential in succesul personal. Iata, in randurile de mai jos, 3 sfaturi care te vor ajuta sa adopti un mod de...

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client

de Teo Manole
28 Apr 2016
Contextul in care consumatorii interactioneaza cu brandul este foarte important pentru emotiile care se formeaza in jurul acestuia. Daca brandul este...

Cum pornesti un proiect de afaceri pe baza de pachete de lucru

de Teo Manole
21 Apr 2016
Ca punct de pornire a unui proiect, trebuie sa impartim activitatile in sarcini care pot fi delegate persoanelor implicate in proiect. Aceste...

Vrei sa ai succes in afaceri? Construieste o retea de oameni-resursa!

de Anca Raileanu
31 Mar 2016
Atunci cand iti construiesti afacerea alege oameni care-ti impartasesc valorile, care te pot inspira si incuraja. Gaseste o fundatie sau un numar...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton