Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 posibile probleme de management si solutiile lor

de Stanciu Ioana 11 Ian. 2016 3852
3.63 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Obtinerea performantelor de la echipa de proiect este vitala pentru atingerea performantei. Managerul de proiect are de indeplinit o sarcina dificila pentru a atinge obiectivele proiectului la nivelul dorit.

Aceste sfaturi  pot face mai usoara activitatea unui manager de proiect. Daca va confruntati cu un conflict, aveti la dispozitie mai multe cai de actiune:

1. Lasati conflictul sa se manifeste.
Atunci cand confruntarea scoate la lumina probleme care impiedica atingerea rezultatelor, este mai bine sa aiba loc. Astfel, membrii echipei de proiect au ocazia sa discute deschis despre problemele pe care le intampina si sa gaseasca solutiile impreuna.

2. Sprijiniti membrii echipei.
Uneori persoanele implicate au nevoie de suport pentru a discuta problemele cu care se confrunta si pentru a continua munca.

3. Preveniti conflictul.
In unele cazuri este posibil sa anticipati conflictul si sa actionati pentru a preveni manifestarea lui. Pentru a face acest lucru, trebuie sa va cunoasteti membrii echipei si sa aveti o imagine despre cum va doriti ca lucrurile sa evolueze.

4. Limitati conflictul.
In unele cazuri este important sa impiedicati manifestarea conflictului la o scara mai larga, cand poate avea efecte negative asupra intregii organizatii.

5. Reduceti sau eliminati conflictul.
Uneori conflictele tin de structura echipei, iar managerul de proiect trebuie sa reorganizeze lucrurile pentru a reduce conflictul. Poate fi necesara imbunatatirea comunicarii sau chiar schimbarea unui membru al echipei.

Pe masura ce proiectul avanseaza, circumstantele se schimba si pot aparea factori care incurajeaza competitia sau colaborarea. In situatia ideala, un manager va observa dinamica persoanelor implicate in proiect si va fi pregatit sa ia masurile necesare.


Tags: managementmanagerproiectmanger de proiectconflicte

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.63 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Managementul afacerii. Organizarea pe etape

de Idei de afaceri
14 Sep 2023
In etapele de inceput din existenta firmei, probabil ai facut totul singur. Pe masura ce firma se dezvolta, probabil te vei obisnui sa dai de lucru...

Managerii estimeaza cresteri in urmatoarele trei luni

de Bianca Tila
28 Sep 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata in sectorul constructiilor si comertului cu amanuntul pentru urmatoarele trei luni, potrivit datelor...

Analiza INS: Managerii anticipeaza o crestere a numarului de salariati

de Florin Amariei
28 Aug 2019
Managerii din industria prelucratoare preconizeaza, pentru urmatoarele trei luni, o crestere moderata a numarului de salariati in constructii si...

Cariera de succes. Abilitatile unui bun manager

de Idei de afaceri
08 Dec 2023
Sunt tot mai multe discutii si controverse despre abilitatile unui bun manager ori ale unui lider de succes. De ce exista neintelegeri intr-un grup,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]