Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client

de
4501 0 28 Apr. 2016
Leadership


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Contextul in care consumatorii interactioneaza cu brandul este foarte important pentru emotiile care se formeaza in jurul acestuia.

Daca brandul este asociat cu emotii pozitive, atunci clientul devine atasat de produsele dumneavoastra, fapt ce conduce la cumparari repetate.

In caz contrar, daca interactiunea cu brandul se realizeaza in contextul nepotrivit, atunci exista riscul crearii unei asocieri negative. Astfel, daca mediul este enervant, plictisitor sau agresiv, consumatorii vor asocia acest sentiment cu brandul.

Cel mai bun context in care poate fi livrat un brand este atunci cand consumatorii intreaba de el. Persoanele care ofera informatii si pareri despre un produs sau serviciu, fie ca este vorba despre alti clienti sau despre angajati, sunt deosebit de importante in formarea perceptiei cu privire la un brand.

Daca nu sunteti sigur ca mesajul transmis de brand este potrivit, iata cateva intrebari ale caror raspunsuri va pot ajuta sa il evaluati:

- Transmite ceva diferit fata de mesajul competitorilor?
- Este scurt, simplu si clar?
- Este autentic si transmite incredere?
- Rezoneaza cu aspiratiile grupului-tinta?
- Spune o poveste?
- Reflecta realitatea?

Consumatorii loviti de criza au devenit mai greu de multumit pentru ca isi doresc mai mult pentru mai putini bani. Ei analizeaza mai atent ofertele pe care sa cheltuie banii.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii





Brandul joaca un rol important in acest context pentru ca determina clientii sa cumpere sau nu produsele si serviciile dumneavoastra.

In incercarea de a va diferentia de sute sau chiar mii de oferte existente pe piata,trebuie sa acordati atentie mesajelor pe care le transmiteti clientilor.


Tags: afacerebrandclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de Teo Manole
12 Mai 2016
Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de...

Cum sa-ti redresezi afacerea dupa un esec?

de Idei De Afaceri
26 Apr 2016
Nimic nu este mai descurajator pentru un antreprenor ca rata mare de esec din randul afacerilor nou-lansate. Dar, trebuie sa tii cont de anumite...

2 modalitati de a-i face pe angajati sa lucreze ca pentru propria afacere

de Liliana Constantin
12 Apr 2016
Iti doresti ca angajatii tai sa lucreze cu pasiune si sa coopereze ca si cum ar face-o pentru propria afacere? Daca ai oamenii potriviti, iata cum...

De ce are nevoie afacerea ta pentru a-i asigura succesul?

de Anca Raileanu
01 Mar 2016
Gandeste-te la domeniile afacerii tale unde te zbati si ai in mod evident nevoie de ajutor. Fa o lista cu task-urile pe care ti-ar placea sa le vezi...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: 0745580903  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton