Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cand trebuie un CEO sa se implice in detaliile de zi cu zi?

de
806 0 18 Iun. 2014
Leadership


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Facebook si-a schimbat recent News Feed-ul, cuvantul "felicitari" fiind cel care are prioritate. Acesta apare la zile de nastere, aniversari ale unor evenimente, toate dupa ce Mark Zuckerberg a gasit o relatare a zilei de nastere a unui muncitor de-al sau in fruntea stirilor de pe pagina - peste ziua nepoatei sale. Dupa toate acestea, algoritmul a fost optimizat.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii



 
Majoritatea celor care detin functia de CEO se confrunta mereu cu problema implicarii in detaliile afacerii. Fiecare trebuie sa gaseasca un echilibru intre viziune, strategie, executie si detaliile de zi cu zi. Cand o afacere se afla abia la inceput, un CEO acopera cam totul. Insa cand o afacere are intre 10 si 15 angajati, exista sanse ca toata lumea sa il vada in mod regulat. Cum compania creste, el trebuie sa se bazeze pe angajatii originali pentru a trai si a respira viziunea si transmiterea acesteia catre angajatii pe care ii are si sa asigure ca toata lumea executa viziunea. 
 
Cand compania cunoaste o crestere rapida, exista multe lucruri de facut si ai impresia ca cei care lucreaza nu sunt de ajuns. De aceea, trebuie sa fii strategic. 
 
Pentru a decide cand trebuie sa te implici, avem trei intrebari care te pot ajuta:
 
1. Atinge problema valorile de baza ale companiei?
De exemplu, un client service poate fi important pentru companie si iti impartaseste pasiunea de a ramane implicat in tot ceea ce inseamna nevoile acestuia, dar si activitatile pe care le desfasori.
 
2. Se intampla ceva care pare opus directiei strategice a companiei?
Incearca sa modelezi si sa ajuti la mentinerea viziunii companiei tale. Daca vezi echipe implicate in activitati care impiedica sau nu taie strategia, atunci trebuie sa intervii.
 
3. Poate problema sa se fixeze din nou in ceea ce priveste viziunea mea?
Acest lucru poate fi in jurul culturii corporative sau executive, de exemplu. Ca un alt exemplu, Mark Zuckerberg a ramas intotdeauna profund implicat in dezvoltarea produselor si a experientei clientilor. El a declarat ca fiecare nou produs care vrea sa construiasca un angajament este proiectat pe feed-uri. News Feed-ul Facebook este o caracteristica legata de viziunea fondatoare a lui Zuckerberg a companiei sale ca platforma dominanta pentru angajamentul social si ramane implicat si impinge aceasta viziune inainte.
 
Ca fondator/CEO ai tendinta sa iti faci grji in legatura cu orice. La fel ca o mama atunci cand vine vorba de copilul sau, acestia intervin mereu sa repare lucrurile, totul fiind ca un indemn pe care il simt. 
La un moment dat, un fondator/CEO care actioneaza ca un manager de produs trebuie sa se concentreze pe el insusi de prea multe ori, in rolul de a se concentra pe schimbarile cele mai mari ale construirii companiei. Cheia care sta la baza este sa stii cand este momentul potrivit si cand sa pastrezi distanta. 
 
Facebook este un exemplu care imbina viziunea cu implicarea fondatorului pentru ca toate sa mearga intr-o directie buna. Cele 3 intrebari pot fi de folos atunci vrei sa te implici in activitatile companiei tale.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoriceomanagementfacebooksfaturi antreprenori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cand trebuie un CEO sa se implice in detaliile de zi cu zi?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum sa adopti un mod de gandire pozitiv. 3 sfaturi pentru antreprenori

de Alina Constantinescu
16 Nov 2016
Principiile si valorile joaca un rol esential in succesul personal. Iata, in randurile de mai jos, 3 sfaturi care te vor ajuta sa adopti un mod de...

Cum pornesti un proiect de afaceri pe baza de pachete de lucru

de Teo Manole
21 Apr 2016
Ca punct de pornire a unui proiect, trebuie sa impartim activitatile in sarcini care pot fi delegate persoanelor implicate in proiect. Aceste...

Vrei sa ai succes in afaceri? Construieste o retea de oameni-resursa!

de Anca Raileanu
31 Mar 2016
Atunci cand iti construiesti afacerea alege oameni care-ti impartasesc valorile, care te pot inspira si incuraja. Gaseste o fundatie sau un numar...

5 obiceiuri pe care proaspetii antreprenori trebuie sa le uite

de Octavian Dinu
15 Mar 2016
Studiile tale sunt finalizate, acum poti in sfarsit sa incepi propria afacere pe care ai planuit-o de atata vreme, nu-i asa? Ei bine, nu chiar atat...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton