Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum faci angajarea oamenilor potriviti

de
1403 0 07 Mai. 2015
Leadership


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cercetarile realizate pe tema conflictelor la locul de munca arata ca principalele cauze sunt urmatoarele, in ordinea importantei: incompatibilitatea de caracter, stresul si gradul ridicat de incarcare a muncii. O prima solutie a evitarii conflictelor pare a fi angajarea din start a persoanelor compatibile din punctul de vedere al caracterului.

Totusi, angajarea persoanelor cu acelasi tip de personalitate nu este o solutie pentru bunastarea unei organizatii deoarece conduce la instalarea gandirii de grup. in orice mediu de lucru este nevoie de un echilibru intre oameni, din punctul de vedere al personalitatii. Ceea ce managerii pot sa faca este sa angajeze persoane tolerante, care nu pornesc un conflict din nimic.

Exista mereu o persoana care declanseaza conflictul, iar daca am trai intr-o lume perfecta am putea identifica aceasta persoana. Managerii isi pot da seama inca de la interviu daca un cadidat este tipul de persoana care declanseaza conflicte. intrebari de genul: „De ce ati renuntat la locul de munca anterior?” sau „Cum v-ati inteles cu colegii de munca?” pot oferi indicii importante.

Daca raspunsurile sunt „Nu ma intelegeau”, „Toata lumea avea ceva cu mine”, trebuie sa fiti precaut. De asemenea, referintele de la locul de munca anterior al angajatului sunt de ajutor. Pentru a evita angajarea unei persoane nepotrivite unele companii introduc perioada de proba pentru a vedea cum se integreaza un candidat in mediul de lucru.

 Leadership

Caile de solutionare a conflictelor vin adesea din stilul de leadership. Managerii trebuie sa transmita valori legate de toleranta si de comunicare deschisa astfel incat conflictele sa fie solutionate atunci cand apar. Schimbarea organizationala nu este usor de realizat. Necesita timp si dedicare atat din partea managerilor, cat si a angajatilor.

Dar, comparativ cu costul conflictelor, identificarea solutiilor pentru conflicte creeaza avantaje majore atat pentru angajat, cat si pentru firma.

Managerii au un rol important in rezolvarea conflictelor. Acestia trebuie sa accepte ca altercatiile intre angajati sunt inevitabile, trebuie sa aiba o atitudine deschisa fata de astfel de situatii si trebuie sa promoveze comunicarea intre angajati despre cum se poate invata din diferentele intre oameni. Solutionarea conflictelor nu este usoara: necesita timp, energie si rabdare din partea tuturor angajatilor. Totusi, din perspectiva pierderilor date de conflicte, eforturile merita.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

10 afaceri pentru femei
10 afaceri pentru femei

Vezi detalii







Tags: angajatiloc de muncamanagericonflicteleadership

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum faci angajarea oamenilor potriviti
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Tendinte privind leadership-ul de business in 2017

de Idei De Afaceri
07 Sep 2017
Leadership-ul este o tema centrala in lumea de business. Definitia acestuia evolueaza. Stilistica practicarii lui asemenea. Modelele cunoscute...

Studiu: Doar 16% din companii implementeaza strategii de leadership adaptate economiei digitale

de Alina Constantinescu
29 Sep 2016
Studiul global Leaders 2020 arata ca numai 16% din companiile participante au implementat strategii de leadership adaptate la economia digitala,...

Cum remediezi performantele slabe ale angajatilor tai

de Teo Manole
14 Iun 2016
Poate cea mai dificila situatie pentru un manager este cea in care un angajat stie care sunt cerintele privind calitatea muncii, insa nu este dispus...

4 sfaturi pentru managerii fara experienta sau prea grabiti

de Teo Manole
08 Iun 2016
In general, un manager fara experienta taie si spanzura, ia decizii rapide si se asteapta ca toti ceilalti sa le indeplineasca fara cracnire....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton