Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Cum faci angajarea oamenilor potriviti

de
1463 0 07 Mai. 2015
Leadership


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cercetarile realizate pe tema conflictelor la locul de munca arata ca principalele cauze sunt urmatoarele, in ordinea importantei: incompatibilitatea de caracter, stresul si gradul ridicat de incarcare a muncii. O prima solutie a evitarii conflictelor pare a fi angajarea din start a persoanelor compatibile din punctul de vedere al caracterului.

Totusi, angajarea persoanelor cu acelasi tip de personalitate nu este o solutie pentru bunastarea unei organizatii deoarece conduce la instalarea gandirii de grup. in orice mediu de lucru este nevoie de un echilibru intre oameni, din punctul de vedere al personalitatii. Ceea ce managerii pot sa faca este sa angajeze persoane tolerante, care nu pornesc un conflict din nimic.

Exista mereu o persoana care declanseaza conflictul, iar daca am trai intr-o lume perfecta am putea identifica aceasta persoana. Managerii isi pot da seama inca de la interviu daca un cadidat este tipul de persoana care declanseaza conflicte. intrebari de genul: „De ce ati renuntat la locul de munca anterior?” sau „Cum v-ati inteles cu colegii de munca?” pot oferi indicii importante.

Daca raspunsurile sunt „Nu ma intelegeau”, „Toata lumea avea ceva cu mine”, trebuie sa fiti precaut. De asemenea, referintele de la locul de munca anterior al angajatului sunt de ajutor. Pentru a evita angajarea unei persoane nepotrivite unele companii introduc perioada de proba pentru a vedea cum se integreaza un candidat in mediul de lucru.

 Leadership

Caile de solutionare a conflictelor vin adesea din stilul de leadership. Managerii trebuie sa transmita valori legate de toleranta si de comunicare deschisa astfel incat conflictele sa fie solutionate atunci cand apar. Schimbarea organizationala nu este usor de realizat. Necesita timp si dedicare atat din partea managerilor, cat si a angajatilor.

Dar, comparativ cu costul conflictelor, identificarea solutiilor pentru conflicte creeaza avantaje majore atat pentru angajat, cat si pentru firma.

Managerii au un rol important in rezolvarea conflictelor. Acestia trebuie sa accepte ca altercatiile intre angajati sunt inevitabile, trebuie sa aiba o atitudine deschisa fata de astfel de situatii si trebuie sa promoveze comunicarea intre angajati despre cum se poate invata din diferentele intre oameni. Solutionarea conflictelor nu este usoara: necesita timp, energie si rabdare din partea tuturor angajatilor. Totusi, din perspectiva pierderilor date de conflicte, eforturile merita.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii







Tags: angajatiloc de muncamanagericonflicteleadership

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum faci angajarea oamenilor potriviti
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 tendinte de leadership in 2018

de Idei De Afaceri
27 Feb 2018
Transformarea mediului de business obliga liderii sa se transforme si ei. Mediul de operare al companiilor este puternic influentat de ritmul...

Provocari de leadership in companiile antreprenoriale

de Idei De Afaceri
21 Dec 2017
Conducerea unei organizatii antreprenoriale este un lucru provocator. Departe de a beneficia/de a avea nevoie de gradul de procedurizare al unei...

Tendinte privind leadership-ul de business in 2017

de Idei De Afaceri
07 Sep 2017
Leadership-ul este o tema centrala in lumea de business. Definitia acestuia evolueaza. Stilistica practicarii lui asemenea. Modelele cunoscute...

Studiu: Doar 16% din companii implementeaza strategii de leadership adaptate economiei digitale

de Alina Constantinescu
29 Sep 2016
Studiul global Leaders 2020 arata ca numai 16% din companiile participante au implementat strategii de leadership adaptate la economia digitala,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc intr-o afacere

Intrebare: Investesc pana la 10 000 euro intr-o afacere profitabila in derulare agricultura, pensiuni, crestere animale, fast-food, productie, comert, camping, etc. Va rog detaliile la valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Buna ziua. Avem plan de afacere si cautam investitori. Gamele de produse actuale cuprind sucuri...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton