Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Gaseste o voce pentru brandul tau

de
713 0 11 Iun. 2014
Leadership


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Constientizarea brandului este foarte importanta. Cu o pozitie corecta a acestuia poti atrage exact targetul de audienta pe care il cauti. Oricine isi doreste ca start-up-ul sau sa fie atractiv. Daca stim sa fim noi insine si autentici, nu conteaza cati oameni ne evita, noi trebuie sa atragem oamenii minunati pentru a se bucura de comunitate.


Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii



 
Pentru a stabili vocea brandului tau, avem in continuare cateva sfaturi:
 
Intreaba-te pe cine targetezi. Vezi daca tinta ta sunt oamenii de stiinta batrani sau tinerii hipsteri. In cele mai multe cazuri, nu iti doresti sa vorbesti cu parintii tai asa cum o faci cu prietenii.
 
Vorbeste cu clientii tai. Dupa ce ai stabilit care este publicul tinta, incepe sa ii vorbesti. Sansele sunt ca tu sa tranzactionezi cu clientii multi ani si sa stii exact cine sunt ei cu adevarat. Fa ceea ce functioneaza cel mai bine daca stii asta deja.
 
Pune-ti intrebari. Acest lucru face munca de un milion de ori mai usoara. Noi, oamenii, cu greu ne gandim la deciziile majore. In cele mai multe cazuri, cand apare ceva care trebuie decis, gandeste-te la brandul tau si intreaba-te ce ar fi mai bine pentru acesta. Intotdeauna vei gasi un raspuns, si in cele mai multe cazuri, este raspunsul corect.
 
Ramai consistent. Schimbarea vocii brandului tau o va confunda doar audienta. E ca atunci cand esti bipolar. In cea mai mare parte, pentru a obtine o urmare solida, mesajul tau trebuie sa fie consistent. Urmarile solide sunt aduse de mesajele solide.
 
Fii autentic! In afara de a fi consecvent, mesajul tau trebuie sa fie real. Daca incerci sa inseli, nu vei face decat sa enervezi oamenii. Tu nu vei primi o urmare solida, consistenta si, in cele mai multe cazuri, nu vei avea o buna reputatie. Perceptia este totul si, daca nu poate fi reala, atunci nu trebuie facuta.
 
Fii neinfricat. Daca ai stabilit publicul tinta si stii cum sa ii vorbesti, stii ce ar face vocea in cele mai multe circumstante. In plus, stii sa ramai consecvent si sa pastrezi realitatea, asa ca da-i drumul! Tu trebuie sa fii cel care le face pe toate, sa glumesti. Publicul tau tinta trebuie sa te iubeasca, nu sa te jigneasca, si trebuie sa stie ca esti sincer cu brandul tau.
 
Asculta-ti clientii. Daca nu vinzi nimic si nimeni nu te asculta, inseamna ca piata iti transmite ceva. Fa altceva! Niciodata nu-ti fie frica de esec si niciodata nu deveni prea emotional in ideea ta. Fa ceea ce iti place, dar si ceea ce oamenii isi doresc sa cumpere.
 
Toate acestea te ajuta sa gasesti vocea brandului tau, dar si sa mentii relatia cu clientii. Oamenii isi doresc ca cel de la care cumpara sa fie sincer, sa ii inteleaga si sa le ofere ce au nevoie. Prin toate acestea iti poti construi si brandul.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceribrandbrandingpublic tinta

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Gaseste o voce pentru brandul tau
Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client

de Teo Manole
28 Apr 2016
Contextul in care consumatorii interactioneaza cu brandul este foarte important pentru emotiile care se formeaza in jurul acestuia. Daca brandul este...

Cum pornesti un proiect de afaceri pe baza de pachete de lucru

de Teo Manole
21 Apr 2016
Ca punct de pornire a unui proiect, trebuie sa impartim activitatile in sarcini care pot fi delegate persoanelor implicate in proiect. Aceste...

Vrei sa ai succes in afaceri? Construieste o retea de oameni-resursa!

de Anca Raileanu
31 Mar 2016
Atunci cand iti construiesti afacerea alege oameni care-ti impartasesc valorile, care te pot inspira si incuraja. Gaseste o fundatie sau un numar...

Ce domenii prefera femeile care intra in afaceri?

de Idei De Afaceri
10 Mar 2016
Primavara, martisorul si ziua internationala a femeii au adus in atentia specialistilor si afacerile conduse de catre doamne si domnisoare....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton